kunstgebit sluit niet goed op elkaar

Author:
ronniboy
Posted:
vr, 06/30/2006 - 11:54
hallo allemaal. sinds 2 weken heb ik een kunstgebit. vanaf de eerste dag merkte ik dat het ondergebit niet goed sluit op het bovengebit. als ik mijn onderkaak iets naar links beweeg dan sluit het wel goed aan. als ik mijn mond in de gewone positie heb dan drukt de rechter kant de linkerkant los. en dat is heel iritant. ik ben al een paar keer terug bij de tandarts geweest hiervoor en hij erkent ook dat onder niet goed zit maar hij zegt doodleuk dat het mijn eigen schuld is en dat ik maar beter had moeten happen!!!!! maar is dat wel zo? ik zit daar op de stoel en doe gewoon wat hij zegt. is het niet zijn vak om te bepalen of ik goed hap? hij zegt: daar is nu niks meer aan te doen en je moet er maar mee leren leven. is het niet gewoon zo dat het ondergebit opnieuw gemaakt moet worden? wie kan mij daarover iets vertellen? bvd, ronald.
sneeuwbal

wat een idiote reactie!!! ik heb ook een kunstgebit en dus ook moeten happen, omdat ik ook al angstig ben voor alles wat in mijn mond moet gebeuren en snel benauwd word van die dingen ging het bij mij ook niet in een keer goed maar zo'n tandarts moet toch echt wel kunnen zien of iets goed is of niet lijkt mij :o ik moest voordat mjin gebit klaar was ook eerst met een soort voorbeeld mijn kiezen op elkaar zetten, kaak heen en weer bewegen en 666 zeggen hahahahahaha allemaal om te kijken of het goed op elkaar past en ik er goed mee kon praten, die testen doen ze toch bij iedereen?
vr, 06/30/2006 - 12:12 Permalink
robinson

Een nieuwe beetregistratie laten doen in de positie die u aangeeft wat goed is,'s morgens doen, 's avonds klaar.
Zeker geen nieuwe prothese.
vr, 06/30/2006 - 14:14 Permalink