Stukje van Facing af

Author:
RobertCopier
Posted:
za, 07/08/2006 - 14:01
Hoi Allemaal,

Volgens mij is mijn eerder geplaatste bericht verdwenen. Maar het ging om het volgende:

Tussen mijn voortanden (beide facings) is bij het tandvlees van 1 facing een flinter verdwenen, het is zeer weinig, maar haalt net de vorm uit de tand. Hierdoor lijkt de ruimte bovenin tussen de 2 facings groter.

Nu was mijn vraag of dit makkelijk was te repareren, hierop had ik al een antwoord gehad van Geke. Geke schreef o.a. dat het beter was de facing te vervangen, deze zit er net 1 jaar in. Ik vraag me nu af of het makkelijk is een facing te vervangen, en of dat flintertje wat er af is echt niet mooi is te vullen.

Groetjes,

Robert Copier
minique

Ik heb geen antwoord op je vraag, maar bedoel je deze topic als jouw eerdere bericht? Niet verdwenen hoor, maar gewoon een eind naar beneden gezakt omdat er niet meer in gepost werd.

:smt006 Monique
zo, 07/09/2006 - 07:52 Permalink
fransaki

Als de facing pas een jaar zit repareer ik hem eerst met composiet, als dat niet goed uitpakt dan vervang ik de facing alsnog . Dit gaat over het algemeen onder garantie(mijn kosten dus) . Ook gaat er wel eens een facing stuk omdat er met een lichaamsvreemd voorwerp tegen geslagen wordt, dan bereken ik een gedeelte.
zo, 07/09/2006 - 08:36 Permalink
minique

Dan moet er iets misgegaan zijn, want een bericht van jou van eergisteren staat er inderdaad niet bij (ik kan me ook niet herinneren het gelezen te hebben).

Maar heb je nu van Fransaki voldoende antwoord op je vraag gekregen?

:smt006 Monique
zo, 07/09/2006 - 12:29 Permalink
RobertCopier

Het antwoord is prima, het ging me er om of het te vullen is en die vraag is beantwoord. Wat er met het bericht is gebeurd is mij ook onduidelijk!

Groetjes,

Robert
zo, 07/09/2006 - 12:33 Permalink
dj

Even voor de goede orde, er zijn berichten van het forum verdwenen (o.a uit dit topic), vooralsnog lijkt het erop dat we een technisch probleem hebben gehad.
zo, 07/09/2006 - 21:16 Permalink