Om onverklaarbare redenen ben ik ineens zoooo bang voorde tandarts geworden dat ik al twee en half jaar niet meer ben geweest..
Elke keer wel weer een nieuwe smoes...en toen.. brak vorig jaar mijn kies af.
Gelukkig moest ik naar het ziekenhuis om geopereerd te worden aan mijn schildklier en kon ik om die reden natuurlijk niet naar de tandarts.. dat snappen jullie wel...en zo was er elke keer wat..alleen...ik heb twee kids, en die gaan zo ook op een lange tijd af dat ze niet zijn geweest.
Om die reden heb ik nu de knoop doorgehakt.. heb via deze site gezocht en kwam op twee tandartsen uit.. in hardegarijp en ik holwerd.
Van die in Holwerd kreeg ik gelijk een heel leuk mailtje terug waardoor het ijs gebroken was.
De tandarts was zelf enorm bang voor de tandarts.. kijk.. dan snappen ze mij tenminste!!!!
Hardegarijp reageerde niet.. dus ik ga naar Holwerd.. okee.. maar ik moet nog wel een afspraak maken....shit!
Mailtje gestuurd, uitgelegd dat bellen nu nog een te grote stap voor me is.. en of het per mail kan..en ja.. dat kan dus!!!
Hoor nog wanneer.. en dan zullen we zien hoe het gaat..tot nu toe veel begrip.. ben heel blij. .. (en scared as hell...)
Elke keer wel weer een nieuwe smoes...en toen.. brak vorig jaar mijn kies af.
Gelukkig moest ik naar het ziekenhuis om geopereerd te worden aan mijn schildklier en kon ik om die reden natuurlijk niet naar de tandarts.. dat snappen jullie wel...en zo was er elke keer wat..alleen...ik heb twee kids, en die gaan zo ook op een lange tijd af dat ze niet zijn geweest.
Om die reden heb ik nu de knoop doorgehakt.. heb via deze site gezocht en kwam op twee tandartsen uit.. in hardegarijp en ik holwerd.
Van die in Holwerd kreeg ik gelijk een heel leuk mailtje terug waardoor het ijs gebroken was.
De tandarts was zelf enorm bang voor de tandarts.. kijk.. dan snappen ze mij tenminste!!!!
Hardegarijp reageerde niet.. dus ik ga naar Holwerd.. okee.. maar ik moet nog wel een afspraak maken....shit!
Mailtje gestuurd, uitgelegd dat bellen nu nog een te grote stap voor me is.. en of het per mail kan..en ja.. dat kan dus!!!
Hoor nog wanneer.. en dan zullen we zien hoe het gaat..tot nu toe veel begrip.. ben heel blij. .. (en scared as hell...)
Mijn (gewone) tandarts geeft ook altijd aan zelf geen held te zijn in de stoel en naar mijn idee helpt dat heel erg mee voor de angstpatiënt!
Heel veel succes en ik hoop dat je snel terecht kunt (want als je eenmaal zover bent dat je de knoop hebt doorgehakt, dan kan het balletje beter maar snel gaan rollen, nietwaar?)
Enne... Laat horen hoe het met je gaat, hè?
:smt006 Monique
@ MissMorticia: heb je al wat gehoord?
Belofte erbij.. alleen twee foto's en wat kletsen.. thats it for now.. soooo.. we shall see...maareh......ik #$%T^$# zeven kleuren poep...brrr..
En ik vind het heeeeeel begrijpelijk dat je nu al in de stress zit ervoor. Maar probeer wat afleiding te zoeken en verwen jezelf ook eens een keertje, want je hebt deze 1e stap toch maar mooi genomen en dat is al iets om hartstikke trots op te zijn! :smt023
Helaas zal de behandeling dan nog wel even duren, want ik ga vier augustus op vakantie, en ik ga niet met pijn in mijn mond weg...
We will see... bedankt in ieder geval voor jullie steun.. vind ik tof!
Groetjes, Tish
Eerste bezoek gehad, alles nagegeken, stap voor stap alles met me doorgelopen, zelfs bij de foto's bleef hij in de kamer erbij...ging niet weg....
Daarna een plan de campagne gemaakt... schade viel overigens ook alles mee...
Maandag een vulling, die is er uitgevallen en om verdere schade te voorkomen, moet dat zo snel mogelijk..maandag dus..en wat tandsteen verwijderen.
Daarna eerst fijn op vakantie....en dan twee gaatjes boven in mijn tand (zijn niet eens echt gaatjes maar lelijke verkleuringen....die moeten weg is estetisch niet verantwoord... :wink: ) daarna een vulling die erin zit erui want daar blijkt een gaatje onder te zitten....en als laatste, maar dat is pas aan het eind van het jaar... het trekken van een afgebroken kies...
Ja...daar zie ik wel tegenop hoor.. dat geef ik toe..maar goed..we zullen wel zien hoe het loopt.
In ieder geval..mensen uit noord friesland.. ik kan jullie allemaal deze tandarts aanbevelen.. hij is fantastisch!
Liefs, Morticia
Heel fijn om te lezen dat je zo'n fantastische tandarts hebt gevonden!!!!
Wees maar zuinig op hem!!! :D