mondhygieniste??

Author:
DJVR
Posted:
vr, 08/11/2006 - 20:52
Hallo luitjes hier ben ik weer.

Ik heb alsnog het probleem met men tanden verzorgen...

Nu hoor ik van alles van mensne over mond hygieniste maar waar kan ik dat doen dan?? en ik woon in ridderkerk en zoek me wezenloos.

Ik wil er niet met mijn tandarts over praten. Ik bedoel ik ben wat ik al zei pas geleden weer Super goed begonnen met poetsen. Maar in plaats van dat het goed voelt krijg ik telkens inhemende kiespijn. En als ik dan een dag wacht met poetsen voel ik niks....... Dat lijkt me toch niet te kloppen????

Groeten devid
P.s. Wie weet een mond blabla in ridderkerk (moelijk woord telkens haha )
minique

Je kunt eens in je omgeving informeren of mensen een goede/aardige mondhygiëniste kennen.

Of kijk eens in
de telefoongids!

Je beschrijft niet echt welke klachten je hebt bij/na het poetsen.
Maar het lijkt mij ook een kwestie van doorzetten. Als jij schrijft dat je pas geleden bent begonnen met supergoed poetsen, kan ik me voorstellen dat je tandvlees misschien wel ontstoken is en dat het daarom pijn doet. Ik hoop trouwens dat je met 'supergoed' niet bedoeld dat je ook heel erg hard poetst, want dat is ook niet goed. Het gaat erom de juiste techniek te hebben. Kijk anders ook eens op http://www.poetstechnieken.nl

:smt006 Monique
za, 08/12/2006 - 07:02 Permalink
peertje

Ik wil er niet met mijn tandarts over praten.

Waarom eigenlijk niet? Ten eerste weet die tandarts waarschijnlijk binnen een minuut een adres te voorschijn te toveren, tentweede, als je last hebt kan die mondhygieniste wel kijken maar oplossingen heeft ze maar beperkt.
Als je er niet over praat vind ik de relatie die je hebt met je tandarts op zijn zachtst gezegd niet overeenkomen met eentje die je zou moeten hebben met een hulpverlener.
za, 08/12/2006 - 08:09 Permalink
Gretha

mn huisgenoten zitten in ridderkerk bij erg goed centrum met meerdere tandartsen en preventieassistente die nu tijdelijk ehm hoe zeg ik dat goed
het werk van mondhygenieste daar overneemt
dit omdat ze mh hadden aangenomen, maar die wou ni meer, ze zijn dus druk op zoek naar nieuwe, maar ondertussen wordt er wel advies gegeven en behandeld door een assistente
zitten meerdere tandartsen bij elkaar, zelfs een angsttandarts, allen kunnen daar omgaan met angst etc.
Vanaf volgend jaar denk ik dat ik daar ook naar toe ga :)
succes!
vanderhelm.nl geloof ik, iig van der helm (ff googlen)
do, 08/17/2006 - 02:24 Permalink