angst en nog eens angst

Author:
pet
Posted:
do, 08/17/2006 - 19:37
hallo ik heb angst en nog eens angst
moet in september op controle maar heb nu al
slapeloze nachten en zweten van de angst
denk ook wel dat er weer iets moet gebeuren
:oops:
maar ik moet wel want het is al een pijnhoop in mijn
mond dus wel gaan.

maar nu heb ik valdispert genomen moet ik dat doen tot
half september om zo van de angst af te komen
ik ben vandaag begonnen met valdispert wanneer merk ik iets
van dat spul nu in ieder geval nog niet :-?

Hopend op een goed antwoord
minique

Het kan met homeopathische middelen wel een tijdje duren voordat het echt werkt. Wil je iets dat echt meteen werkt, dan kun je beter even met de dokter overleggen.

Maar je kunt ook proberen om afleiding te zoeken, hoe moeilijk dat ook zal zijn, want je gedachten zijn steeds al bij die afspraak in september en dat begrijp ik best.

Ik weet niet hoe jouw tandarts het doet met controles, of hij dat ook direct iets doet, maar mij hielp het doordat ik wist dat mijn tandarts tijdens een controle niets deed en ik daarvoor een aparte afspraak moest maken. Daardoor kon ik uiteindelijk heel rustig naar de controles en hoefde me pas druk te gaan maken als er echt iets moest gebeuren. Maar dat rustig naar die controles gaan, heeft me ook wel wat keertjes gekost hoor, voordat ik dat kon!

Kop op en heel veel sterkte toegewenst!

:smt006 Monique
do, 08/17/2006 - 20:39 Permalink
pet

dank je wel voor je reactie
fijn om hier te kunnen schrijven
andere begrijpen er niks van in de omgeving
en dan denk ik o heb ik dat nou alleen of hun ook
en durven er niet voor uit te komen
maar ik moet inderdaad afwachten het is inderdaad controle
soms als ie tijd heeft en niet al te veel is doet ie het meteen
en soms moeten we een vervolg afspraak maken.

maar in iedergeval toch bedankt voor de reactie :P
do, 08/17/2006 - 22:08 Permalink
bange_mus

Hoi, het klopt, homeopathische middelen (en vaak ook gewone medicijnen die de dokter voorschrijft) tegen de zenuwen en dergelijke hebben een inwerktijd nodig van minstens een week tot ongeveer 3 weken. Daarom moet je die ook met regelmaat en ver van tevoren gaan gebruiken.

Als je op controle komt en hij heeft tijd, dan kan het nooit vele zijn, dus dan is het ook niet al te ernstig. Anders moet je zowiezo ene afspraak maken. Weet je TA dat je zo tegen een controle/TA-bezoek op ziet? Ook dat kan rust geven. Dat hielp in ieder geval bij mij heel goed.

Groetjes bange mus :smt006
do, 08/17/2006 - 23:00 Permalink
gewoonikke

je bent echt net de enige hoor.. :lol:
ik heb het ook behoorlijk erg gehad maar tegenwoodig is het wat minder. De zenuwen komen nu als ik op de stoel lig.

Laatst moest ik 2 kiezen trekken.. het was lekker koel daar.. maar ik zweette behoorlijk.. gewoon angstzweet..
of ik daar ooit overheen kom vast niet.
vr, 08/18/2006 - 09:25 Permalink