help eng Ik moet ondrenarcose.

Author:
banghaasje
Posted:
vr, 08/18/2006 - 20:16
Hoi
Ik ben in afwachting van twee marcose behandelingen. Ik vind het eng ondat ik nog nooit narcose heb gehad.
doet het ondernarcose gaan pijn? En hoe gaat dat in zijn werk?
groetjes banghaasje
Psy19

gehele narcose? dan krijg je gewoon een infuus in je arm/hand neem ik aan? die prik valt wel mee op zich, maar als je er erg tegenop ziet kun je vragen of ze er vantevoren verdovende zalf op smeren, dan voel je er zo goed als nix van...
vr, 08/18/2006 - 20:19 Permalink
Moon

Een nacose doet geen pijn. Alleen het inbrengen van de infuusnaald KAN vervelend zijn! Als je een goede annesesist hebt voel je niets van de naald in je hand. Deze naald is voor het infuus waar de annesesist tijdens de ingreep medicijnen kan toedienen. Als je onder narcose gaat voelt het alsof je in slaap valt. Je wordt eerst een beetje duizelig en dan val je vanzelf in slaap. Als je je ogen open doet is het eerst wel even vreemd, omdat je het gevoel hebt een paar minuten geleden pas in slaap te zijn gevallen, terwijl er in werkelijkheid uren overheen kunnen gaan.

Ik kan me voorstellen dat je het eng vind, ik vind onder narcose gaan ook niet prettig hoor!

Succes!
vr, 08/18/2006 - 20:44 Permalink
pet

onder narcos gaan is niet eng het infuus aanbrengen valt ook reuze mee
het is gewoon in slaap gaan of je heel erg moe bent en als je weer wakker mag worden stoppen ze met het ingeven van de medicijnen en wordt je gewoon weer wakker.
maak je over de narcose niet bang wees blij dat het kan en dat je dan weer mooie tanden hebt als je wakker wordt o de techniek is wel goed tegenwoordig bijna niemand loopt meer met een slecht gebit behalve ik
maar wil er ook graag wat aan laten doen maar ben nog niet zover als jij
hoop dat dat ook gauw komt nou in iedergeval sterkte en laat ff weten hoe het gegaan is oke?
za, 08/19/2006 - 18:52 Permalink
sneeuwbal

Ik vond het onder narcose gaan absoluut niet eng of vervelend, je krijgt inderdaad een naald in je hand waar ze spul in spuiten en een kapje op je mond waar je even door moet ademen en dan val je in slaap, het lijkt inderdaad maar een minuut als je weer wakker bent, ook na de narcose heb ik geen last gehad van misselijkheid ofzo, ik zou het zo weer doen

ik lag dan in het ziekenhuis, misschien dat het bij een tandarts anders gaat, dat weet ik niet :smt006
zo, 08/20/2006 - 18:11 Permalink