Maandag is er bij me bovenaan een voortand ontzenuwt.
Het is nu tijdelijk dicht gemaakt en ik moet vrijdag terug gaan voor de definitieve vulling.
Maar maandagavond had ik aan die tand wat lichte tandpijn, maar dat leek me normaal als ik sommige verhalen hier lees.
En gisteren was alles vrij goed, bijna geen pijn meer, maar vanaf deze ochtend heb ik pijn aan die tand als ik er tegen duw of tik.
Ik heb wel geen constante tandpijn, alleen als ik dus er tegen tik of duw doet het pijn.
Ook heb ik geen pijn als ik iets koud drink ofzo, want de zenuw is er uit.
Ik had al naar mijn tandarts gebeld of dit normaal is, maar hij werkt niet op woensdag.
Is dit dus normaal, want de zenuw is er toch al uit?
Het is nu tijdelijk dicht gemaakt en ik moet vrijdag terug gaan voor de definitieve vulling.
Maar maandagavond had ik aan die tand wat lichte tandpijn, maar dat leek me normaal als ik sommige verhalen hier lees.
En gisteren was alles vrij goed, bijna geen pijn meer, maar vanaf deze ochtend heb ik pijn aan die tand als ik er tegen duw of tik.
Ik heb wel geen constante tandpijn, alleen als ik dus er tegen tik of duw doet het pijn.
Ook heb ik geen pijn als ik iets koud drink ofzo, want de zenuw is er uit.
Ik had al naar mijn tandarts gebeld of dit normaal is, maar hij werkt niet op woensdag.
Is dit dus normaal, want de zenuw is er toch al uit?
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, mocht je nog vragen hebben kun je het natuurlijk laten weten.
:smt006 Geke
Want ik heb vroeger al meer tanden moeten laten ontzenuwen en had toen nooit last van napijn gehad.
En gisteren had ik bijna geen pijn meer en dacht ik dat het voorbij was.
Maar deze ochtend was die tand dus plots heel gevoelig geworden.
Nogmaals dank en ik zal vrijdag iets laten weten als ik terug bij de tandarts ben geweest.
Hij moest uitwendig alleen nog wat bijgewerkt worden.
De pijn als ik tegen de tand tik was sinds donderdag al iets beter, maar nu is het al 2 dagen hetzelfde, maar word dus ook niet erger.
De tandarts zei dat ik dit nog een tijdje kan voelen.
Het vreemde was, dat toen hij vrijdag de tand uitwendig bijwerkte en dus ook wat moest boren, ik er helemaal niks van gevoeld heb.En hij had geen verdoving gebruikt.
Dacht thans dat het trillen van het boor zou pijn doen, maar helemaal niet.
Nu zal ik dus moeten afwachten hoelang het nog duurt vooraleer de pijn helemaal verdwenen is.
Wanneer de tandarts een tand aan het afwerken is, dan gebruikt hij vaak een elektrisch ding waarin een blauw lampje schijnt, dat hij dan een paar seconden tegen de tand houd en dan piept dat.En dan doet hij het weer weg.
Is dat om het materiaal sneller te laten drogen?
Maar ik voel er thans geen hitte uitkomen als hij dat tegen de tand houd?
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, mocht je nog vragen hebben kun je het natuurlijk laten weten.
:smt006 Geke
Dat heeft dus een 10 dagen geduurd.