gisteren ben ik dus op tournee geweest een lange reis in de trein en bus.
maar het was het dubbel en dwars waard.
iedereen is er echt niet overdreven super aardig en ik had totaal geen angst!!!!
niet normaal.
ze zeiden het ook.
ligt dus echt aan de manier van doen en het luisteren.
mijn tanden zijn raar maar waar goed.
wel gaatjes en vullingen vernieuwen.
op de nota zie ik 7 tandnummers verder schoonmaken en de narcose.
8 augustus is er pas plek.
ik was zo verbaasd na mijn eigen tandarts die had verteld dat ik een slecht gebit had, kiezen die niet te behandelen waren dus die had hij afgeschreven en hij had al 1 kies getrokken was niets mee te doen.
grrrrrrrrrrrrrrr blijkt nu dat wortels goed zijn en niets met tandvlees aan de hand zoals hij vertelde.
ze hebben zelfs extra foto's gemaakt om het nogmaals te checken.
ze konden echt niets vinden.
ik was erg blij maar ben nu ook boos heb bij oude tandarts mijn angst ontwikkeld en heb heel wat boren moeten doorstaan met en zonder verdoving en wortel kanaal behandelingen.
nou die hoef ik nu helemaal niet .
ze zeiden ook vergeet deze man en het is gebeurd nu knappen wij de boel op en je gaat gewoon naar een nieuwe tandarts.
ik ga in amterdam nog wel voor die getrokken kies voor een implantaat kijken.
ben nu druk op zoek voor een goede tandarts dat doen ze niet in kerkrade.
en ik laat het als cadeautje voor mezelf bleken.
ben echt superblij, maar ook best wel boos dat er dus nog echte bekkenverbouwers bestaan!!!!
maar het was het dubbel en dwars waard.
iedereen is er echt niet overdreven super aardig en ik had totaal geen angst!!!!
niet normaal.
ze zeiden het ook.
ligt dus echt aan de manier van doen en het luisteren.
mijn tanden zijn raar maar waar goed.
wel gaatjes en vullingen vernieuwen.
op de nota zie ik 7 tandnummers verder schoonmaken en de narcose.
8 augustus is er pas plek.
ik was zo verbaasd na mijn eigen tandarts die had verteld dat ik een slecht gebit had, kiezen die niet te behandelen waren dus die had hij afgeschreven en hij had al 1 kies getrokken was niets mee te doen.
grrrrrrrrrrrrrrr blijkt nu dat wortels goed zijn en niets met tandvlees aan de hand zoals hij vertelde.
ze hebben zelfs extra foto's gemaakt om het nogmaals te checken.
ze konden echt niets vinden.
ik was erg blij maar ben nu ook boos heb bij oude tandarts mijn angst ontwikkeld en heb heel wat boren moeten doorstaan met en zonder verdoving en wortel kanaal behandelingen.
nou die hoef ik nu helemaal niet .
ze zeiden ook vergeet deze man en het is gebeurd nu knappen wij de boel op en je gaat gewoon naar een nieuwe tandarts.
ik ga in amterdam nog wel voor die getrokken kies voor een implantaat kijken.
ben nu druk op zoek voor een goede tandarts dat doen ze niet in kerkrade.
en ik laat het als cadeautje voor mezelf bleken.
ben echt superblij, maar ook best wel boos dat er dus nog echte bekkenverbouwers bestaan!!!!
Ik lees het nu pas want ben nogal veel aan het werk geweest de laaste tijd. Begrijp ik het goed, ga je je in Kerkrade laten behandelen en dan naar een andere ta voor implantaat?
Nou ja, in ieder geval super dat je eigenlijk helemaal geen slecht gebit hebt. Wat een vreemde :smt119 toestand is dat zeg.
:smt041 Gefeliciteerd !!!
ja je begrijpt het helemaal goed.
ik ben via vrienden op zoek naar een goede tandarts en zoek via internet naar iemand voor implantaat.
dus als iemand een goede in amsterdam weet kunnen jullie me mailen.
een heel fijn weekend
gisteren was de dag
ik moest de eerste afspraak verzetten vanwege ziekenhuis opname maar ze hebben geregeld dat ik snel daarna kon komen.
het was top.
vreemd om te zeggen maar ik heb niets gemerkt.
ze waren superaardig en ik merkte een mini prikje en later dat ik liep naar de auto.
toen heerlijk geslapen en een topbekkie.
ik ga zo naar een instelling om te bleken voor info en dan ben ik helemaal apk gekeurd.
:smt001
Wauw! Wat ontzettend fijn voor je lachebekje in spe. Misschien moet je nu je naam maar veranderen in "Lachebekje" want dat spe heb je niet meer nodig! Fijn voor je dat je weer kan lachen zonder je rot te voelen!!!
:smt041