hallo,ik ben vanochtend bij de tandarts geweest met ontstoken tandvlees.het bleek helemaal achterin te zitten,waar 2 jaar geleden een verstandskies getrokken is.er blijkt nog een hele diepe pocket achter mijn laatste kies te zitten.deze heeft de tandarts schoongemaakt met diverse haakjes die helemaal onder mijn kies gingen,geen pretje,maar er kwam veel vuil uit.nu is er verder niet veel aan te doen zei de tandarts,behalve goed poetsen en spoelen.dit is al de tweede keer in een maand dat dit gebeurd en ik poets en spoel me suf.nu na het schoonmaken doet de kies ook wat pijn,maar dat zal wel door de haakjes van het schoonmaken komen denk ik.ik hoop dat het nu overgaat.elke keer zo schoonmaken met die haakjes is ook niet alles.of zijn er nog andere oplossingen?
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, mocht je nog vragen hebben kun je het natuurlijk altijd laten weten.
:smt006 Geke
Ik wilde even reageren , ik heb namelijk het zelde probleem mijn tandarts hefft mijn hier nooit op attent gemaakt, met het gevolg dat er nu een ruimte van zo