Woensdag ben ik met tandpijn naar de tandarts gegaan, hij heeft meteen een WKB uitgevoerd, die extreem pijnlijk was (ik kan uit ervaring vertellen dat een bevalling er niets bij is). Nu moet ik nog tweemaal terug en ben bang dat het weer zo pijnlijk word. Wie kan mij vertellen of dat zo is. Hij heeft wel verdoofd, maar toch bleef de behandeling erg erg pijnlijk.
Was die pijn wel normaal en is er niets tegen te doen behalve een gewone verdoving?
Was die pijn wel normaal en is er niets tegen te doen behalve een gewone verdoving?
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, mocht je nog vragen hebben kun je het natuurlijk laten weten. De tweede behandeling is echt niet zo pijnlijk als wat je meegemaakt hebt. Heel veel succes en laat nog maar even weten hoe het afgelopen is.
:smt006 Geke
Toen ik dan toch maar ging werd besloten de tand te ontzenuwen.
Maar blijkbaar was deze ook niet meer 100% verdooft te krijgen,ook niet na nog een paar keer ietsje bij te verdoven en toen heeft de tandarts met de verdovingsspuit in de tand zelf gestoken en schreeuwde ik het uit toen hij blijkbaar met de naald van de spuit de zenuw raakte.
Moet wel zeggen dat ik nadien niets meer van de behandeling heb gevoeld.
Ik heb toen wel mijn les geleerd, niet meer uitstellen als ik iets voel en dadelijk naar de tandarts gaan.
Bedankt voor je antwoord. Ik heb na de eerste behandeling antibiotica en pijnstillers meegekregen, maar de kuur van 5 dagen is nu op en de twee tanden waar het om gaat zijn nog steeds erg gevoelig, soms zelfs pijnlijk.
Ik had begrepen dat de tanden helemaal gevoelloos zouden moeten zijn en dat is dus niet het geval. Daarom ben ik juist zo enorm bang dat de tweede behandeling net zo vreselijk pijnlijk zal zijn als de eerste.
Ik hoop dat jij me wat meer duidelijkheid kan geven, want ik ben hier het hele weekend al aardig gestresst van.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, maak je er niet teveel zorgen over, het komt allemaal goed. Mocht je nog vragen hebben kun je het natuurlijk laten weten.
:smt006 Geke
Bedankt voor je antwoorden! Wat fijn dat iemand als jij mensen op deze manier gerust kan stellen en uitleg kan geven! Je hebt me echt heel erg geholpen. Vanmorgen heb ik toch ook nog maar even met de tandartsassistente (een ontzettende schat) gebeld, ook zij heeft me gerust weten te stellen, zodat ik nu niet meer wakker hoef te liggen over de volgende behandelingen.