Op mijn ondertanden heb ik ontzettend veel tandsteen,
ik dénk iig dat het tandsteen is, de helft van 1 van mijn ondertand is een beetje geel/bruin en het voelt als een harde laag die erover zit (moeilijk uitleggen :)
Nu vraag ik me af, ik moet pas volgend jaar weer naar de tandarts maar ik voel me er niet happy bij want je ziet het best goed! En ik ben bang dat het erger word!
Kan ik een afspraak maken voor alleen tandsteen verwijderen of is dat niet gebruikelijk bij een tandarts? (heb dit nog nooit gehad, vandaar)
ik dénk iig dat het tandsteen is, de helft van 1 van mijn ondertand is een beetje geel/bruin en het voelt als een harde laag die erover zit (moeilijk uitleggen :)
Nu vraag ik me af, ik moet pas volgend jaar weer naar de tandarts maar ik voel me er niet happy bij want je ziet het best goed! En ik ben bang dat het erger word!
Kan ik een afspraak maken voor alleen tandsteen verwijderen of is dat niet gebruikelijk bij een tandarts? (heb dit nog nooit gehad, vandaar)
Ik had ook erg veel last van tandsteen/cq aanslag.Was al jaren niet geweest en zag er tegenop.De behandeling valt reuze mee,terwijl ik best veel van die rotzooi had :roll: :smt001 .Het is wel gevoelig(tenminste bij mij,maja ieder mens is anders he :smt002 ) maar echt de moeite waard.
Succes ! :smt006
maar dit valt echt mee hoor!
met een half uurtje was ik klaar soms is het even gevoelig, maar toen ik klaar was was ik echt blij zeg!
vond ook leuk hoe ze dat doen :smt003