Ons zoontje (nu 17 mnd) heeft 4 kiezen, 8 voortanden en 1 hoektand (dachten we... :o )
Maar toen we gister zijn tandjes poetsten :smt001 , ontdekten we opeens een nieuwe tand tussen de 'hoektand' en de kies....
Betekent dit dat hij boven 5 voortanden heeft?? Komt er een extra hoektand?? En heeft die gevolgen voor zijn blijvende gebit?? Moeten we er mee naar de tandarts???
Ben gewoon benieuwd wat het is...
Groetjes Sonmary uit Noorwegen :smt006
Maar toen we gister zijn tandjes poetsten :smt001 , ontdekten we opeens een nieuwe tand tussen de 'hoektand' en de kies....
Betekent dit dat hij boven 5 voortanden heeft?? Komt er een extra hoektand?? En heeft die gevolgen voor zijn blijvende gebit?? Moeten we er mee naar de tandarts???
Ben gewoon benieuwd wat het is...
Groetjes Sonmary uit Noorwegen :smt006
De tanden met de rode puntjes heeft ie al, alleen lijkt zijn 'oude' hoektand veel op een snijtand en die staat wat scheef...
Waar het pijltje staat komt de nieuwe aanwinst....
Ik zou het eens in het echt willen laten zien, bij de tandarts dus. ben wel benieuwd wat het is.
Nog een foto
Groetjes Sonmary :smt006
wait and see zou ik zeggen, er is geen haast bij.
goeie foto overigens. nb, gezien het bruine vlekje op de kies zou ik heel even willen weten hoevaak en hoeveel er zoete/zure-zoete dingen worden gegeten per dag. of is het een foutje op de foto/toevallig stukje etensrest op de kies? maaruh, 17 maanden en dan al zover gewisseld, da's lekker aan de vlotte kant voor zo'n klein menneke!
:smt006
Wordt vervolgd.....
Kan aan de foto liggen nl.