hallo hier ben ik toch nog een keertje.
ik wil toch ff nog wat kwijt. :oops:
ben ontzettend misselijk en diarree en kan snachts niet slapen :(
als ik even weg doezel dan ben ik bij de tandarts en kaak chirurg :x :cry:
ik krijg dit bijna niet getypt van de zenuwen :smt004
hoe krijg ik het voor elkaar om al mijn moed bij elkaar te verzamelen
om morgen naar die afspraak te gaan.
ik ben er al lang mee bezig om al die spanningen op te bouwen.
die misselijkheid en diarree is al vanaf zondag.
ik wil toch ff nog wat kwijt. :oops:
ben ontzettend misselijk en diarree en kan snachts niet slapen :(
als ik even weg doezel dan ben ik bij de tandarts en kaak chirurg :x :cry:
ik krijg dit bijna niet getypt van de zenuwen :smt004
hoe krijg ik het voor elkaar om al mijn moed bij elkaar te verzamelen
om morgen naar die afspraak te gaan.
ik ben er al lang mee bezig om al die spanningen op te bouwen.
die misselijkheid en diarree is al vanaf zondag.
hallo
maar nog geen resultaat
wie o wie kan mij helpen
AUB :oops: :x :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Nog even volhouden !!! Heb je iemand die met je mee kan gaan ? ! Niet afzeggen hoor die afspraak... vaak valt de spanning weg zodra je binnen stapt en WEET je gewoon dat je erna zult lachen en je ENORM opgelucht zult voelen.
He bah ik wil nog wel veel meer schrijven om je te motiveren en je een hart onder de riem te steken maar ik moet echt weg.
Pet... sterkte... gaan hoor !! Vraag alsjebliefd iemand om mee te gaan.
Michelle
Wat goed dat je je berichtje hier neerzet. Die laatste loodjes wegen het allerzwaarst hè?
Ik denk dat je klachten voor veel mensen heel herkenbaar zijn.
Dé tip die echt werkt kan ik je niet geven. Je zult zelf een beetje moeten aftasten. Maar er zijn wel wat algemene tips: zoek afleiding en/of beloof jezelf iets leuks voor als je het morgen achter de rug hebt, probeer te relativeren, probeer er een grapje over te maken. Al die dingetjes kunnen helpen je een beetje rustiger te worden.
Heel, heel veel sterkte morgen. Hoe laat moet je? Dan kan ik voor je duimen.
:smt006 Monique
re
had vage klachten zei de tandarts :-?
hij kon niets zien op de foto's waar ik last van
zou kunnen hebben raar het zit er en op de foto ziet hij niks
:-?
maar hij vond dat ik maar naar de kaakchirurg moet gaan dus een verwijsbrief gekregen en mag daar woens dag weer naar toe :cry:
hij zei dan maken ze een foto en zien ze meer op een rontge foto
:smt004
ja weer afwachten had al mijn moed verzamelt en nou dit weer :cry:
ik dacht schrijf het maar weer even van me af sorry!!!!!!!!!!!!!
Het gebeurt wel vaker hoor, dat er niets te zien is op foto's. Bij een ontsteking in de kies zelf is dat zelfs meestal het geval. Pas als de ontsteking zich uitbreidt naar het gebied rond de wortelpunt, dan wordt het zichtbaar op foto's.
Maar de tandarts baseert zich meestal niet alleen op foto's. Ook op wat hij met het blote oog ziet en eventuele testjes (warmte/koud/tikken) en natuurlijk op wat jij omschrijft als klachten.
Sterkte bij de kaakchirurg.
.
hij heeft ook wat testjes gedaan warmte en koud en kloppen tegen de kies en wat nog meer maar dat deed allemaal geen pijn
dus het is inderdaad ff afwachten wat de chirurg zal zien op de foto :oops:
het zijn ook vage klachten ik denk dat het ook niet aan de kies ligt in de bovenkaak en dan trekt het soms naar mijn oog en dan weer oor en dan weer nek en als ik smorgens opsta is het weg zo tegen het middag uur begint het weer tot ik weer naar bed ga. als ik lig is het minder maar ja je kan niet de hele dag gaan liggen.
misschien dat je zo meer weet?