Als ik het zo zie ben je een aantrekkelijke vrouw hoor
Ik zie serieus je probleem niet wbt je kaak.
Ikzelf zou naar deze foto kijkend je aanraden er niet eens iets aan te laten doen.
Een einde aan je leven maken is zeker niet de oplossing voor je probleem.
Ik denk dat je een minderwaardigheidscomplex hebt maar dat is geheel ten onrechte.
Je bent misschien geen topmodel maar dat zijn er maar weinig
Daar komt nog bij dat schoonheid niet in het uiterlijk zit maar meer in het innerlijk.
En er zijn nog veel mensen die er zo over denken gelukkig.
Dus wat jij moet doen is jezelf accepteren zoals je bent.....en dat is ZEKER NIET LELIJK.
Tjeeee....ik zou willen dat ik zo'n mooi koppie had! Ik weet niet wat jouw tandarts/ortho mankeren om je zo omlaag te praten!
Volgens mij zie je dingen anders dan dat ze zijn, dat is wel een beetje eng. Daar moet je wat mee doen; niet met jouw uiterlijk maar met de kijk op jezelf.
Sommige dingen zijn niet makkelijk bespreekbaar op een openbaar forum als dit. Ik denk dat de mening van een tandarts op een centrum voor bijzonder tandheelkunde je heel veel verder zou kunnen brengen. Mijn persoonlijke mening is iets om de kachel mee aan te maken. Voor een echt objectief verhaal moet je je live zien, je tanden en kiezen kunnen zien en in een gesprek je verhaal aanhoren. Misschien zit er meer dwars dan alleen je tanden, en dat bespreek je niet hier.
Dat meen je toch niet serieus he?
Als ik het zo zie ben je een aantrekkelijke vrouw hoor
Ik zie serieus je probleem niet wbt je kaak.
Ikzelf zou naar deze foto kijkend je aanraden er niet eens iets aan te laten doen.
Een einde aan je leven maken is zeker niet de oplossing voor je probleem.
Ik denk dat je een minderwaardigheidscomplex hebt maar dat is geheel ten onrechte.
Je bent misschien geen topmodel maar dat zijn er maar weinig
Daar komt nog bij dat schoonheid niet in het uiterlijk zit maar meer in het innerlijk.
En er zijn nog veel mensen die er zo over denken gelukkig.
Dus wat jij moet doen is jezelf accepteren zoals je bent.....en dat is ZEKER NIET LELIJK.
Volgens mij zie je dingen anders dan dat ze zijn, dat is wel een beetje eng. Daar moet je wat mee doen; niet met jouw uiterlijk maar met de kijk op jezelf.
succes
De foto is slechts een indruk.
Daarom ben ik wel benieuwd naar de eerste indruk van anderen over dit stukje foto, om te kijken hoe zij het zien.
Een eerste indruk dus.