Ruim 6 weken geleden heb ik een wortelkanaalbehandeling in mijn een-na-achterste kies gehad. De eerste paar dagen na de behandeling heb ik flinke last gehad, maar de pijn verdween stukje bij beetje. Wel bleef ik een soort druk voelen.
Nu begint de pijn sinds twee weken weer terug te komen. Ik ben weer naar mijn tandarts geweest en hij heeft een foto gemaakt. Daarop zag alles er normaal uit. Hij zei dat het waarschijnlijk drukpijn van voedsel was, die voor kiespijn-achtige symptomen zorgt.
Inmiddels is de pijn behoorlijk heftig geworden. Ik heb pijn achter mijn oog en hoofdpijn en kan aan de betreffende kant niet meer kauwen.
Mijn vraag: wat kan hier nu echt aan de hand zijn? Ik heb absoluut vertrouwen in mijn eigen tandarts, maar wil wel graag zo snel mogelijk pijn-vrij zijn!
Bij voorbaat dank!
Nu begint de pijn sinds twee weken weer terug te komen. Ik ben weer naar mijn tandarts geweest en hij heeft een foto gemaakt. Daarop zag alles er normaal uit. Hij zei dat het waarschijnlijk drukpijn van voedsel was, die voor kiespijn-achtige symptomen zorgt.
Inmiddels is de pijn behoorlijk heftig geworden. Ik heb pijn achter mijn oog en hoofdpijn en kan aan de betreffende kant niet meer kauwen.
Mijn vraag: wat kan hier nu echt aan de hand zijn? Ik heb absoluut vertrouwen in mijn eigen tandarts, maar wil wel graag zo snel mogelijk pijn-vrij zijn!
Bij voorbaat dank!
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, mocht je nog vragen hebben kun je het natuurlijk laten weten.
:smt006 Geke
Misschien dat er op een nieuwe foto nu wel iets te zien is!
Dank voor je reactie en ik laat hier nog wel even weten wat er nu uiteindelijk aan de hand was!