hallo
hier ik nog een keer.
nu heb ik een gevoel in mijn linker wang of een verdoving aan het uit werken is.
al enige tijd dacht eerst zal aan een tand liggen maar de tandarts heeft hem goed nagekeken en zegt dat het vage klachten zijn
dus naar de kaakchirurg
Maar nu is mijn vraag wat kan het dan wel zijn :cry:
groetjes
hier ik nog een keer.
nu heb ik een gevoel in mijn linker wang of een verdoving aan het uit werken is.
al enige tijd dacht eerst zal aan een tand liggen maar de tandarts heeft hem goed nagekeken en zegt dat het vage klachten zijn
dus naar de kaakchirurg
Maar nu is mijn vraag wat kan het dan wel zijn :cry:
groetjes
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, mocht je nog vragen hebben kun je het natuurlijk laten weten. Laat ook maar even weten wat de oorzaak van het probleem was, als dit duidelijk is.
:smt006 Geke
stress
inderdaad ik heb heel veel stress en ontzettend zenuwachtig
geen eetlust
erg misselijk :cry: :cry: :cry:
zou het met stress te maken kunnen hebben.????????????????????????? :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
re
hallo
hier nog een keer!
ik ben dus bij de kaakchirurg geweest
en wat blijkt nou stress de boosdoener is (verrast dat ik was) ben wel een en al zenuwleider maar dat dit er mee te maken had wist ik echt niet .
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
groetjes