Ik heb een paar weken geleden een WKB laten doen bij een half afgebroken kies.
Morgen moet ik voor de 2e en laaste keer
Maar nu breekt er net nog een heel stuk af (niet de noodvulling maar echt de kies)
Zou dat nog te redden zijn morgen of moet nu de kies eruit?
Er staat nog 50% overeind nu en ik ben bang dat hij zelfs niet te trekken is omdat je de kies niet eens met een tang kan beetpakken.
Het moet morgen overigens wel afgehandeld zijn aangezien ik volgende week een zware operatie moet ondergaan.
Morgen moet ik voor de 2e en laaste keer
Maar nu breekt er net nog een heel stuk af (niet de noodvulling maar echt de kies)
Zou dat nog te redden zijn morgen of moet nu de kies eruit?
Er staat nog 50% overeind nu en ik ben bang dat hij zelfs niet te trekken is omdat je de kies niet eens met een tang kan beetpakken.
Het moet morgen overigens wel afgehandeld zijn aangezien ik volgende week een zware operatie moet ondergaan.
Toen hij klaar was na 100 minuten!!!!! vertelde hij mij dat de kies sowieso weer gaat afbreken omdat er meer dan 75 % weg was.
Nu vraag ik me af waarom ik dan 100 minuten heb moeten lijden terwijl het dus zinloos was.
Hij vertelde me dat elke keer dat hij afbreekt de kies weer gerepareerd moet worden tot ik een kroon neem van 600 euro
En dat terwijl ik die kies had willen laten trekken in de eerste plaats.
Dit weigerde de TA en dat waardeeer ik wel...hij wilde de kies redden.
Maar dat is achteraf dus zinloos geweest
Nu heb ik alleen voor die kies al 45 en 100 minuten geleden voor niks
Ik barst nu van de kaakpijn en hoofdpijn.
Je kan de kies wel laten trekken, maar dan??? Welke oplossingen heb je dan en wat is daarvan het kostenplaatje?
Ik vind wel dat hij je vooraf goed had moeten inlichten over wat hij nodig achtte. Jullie hadden dan samen de (on)mogelijkheden kunnen bespreken (ook bijv. op financieel gebied voor jou). Ik kan me voorstellen dat je je nu voor het blok gesteld voelt.
Wellicht heb je een verzekering (een deel) van de kosten voor een kroon vergoed?
:smt006 Monique
Het doet nu wel erge pijn terwijl ik ervoor geen klachten had
Ik weet ook niet of ik daar nog terug ga
Ook omdat het parkeergeld erg duur word nu
Maarja ik was ook al 20 jaar niet geweest en de stap om naar een ta te gaan is nu kleiner
De pijn lijkt in mijn kaak te zitten
Ook zijn daar klieren opgezet en gevoelig
Is dit normaal na een WKB?....ervoor had ik niks geen pijn namelijk
Ik heb nog steeds pijn in die klieren onder mijn kaak
Die zijn nog steeds opgezet.
Is er nou niemand die weet of dit normaal is??
En volgende week krijg ik een zware operatie waarbij ook klieren worden weggehaald
Vandaar mijn bezorgdheid