Met hechtingen vliegen

Author:
denise monique
Posted:
di, 10/03/2006 - 14:56
Vorige week do. 28/9 zijn er voor in mijn mond 2 implantaten geplaatst, na een botopbouw in april j.l. Ik zit dus nu met hechtingen tot 12/10.
Mijn probleem is dat ik a.s vrijdag moet werken. En werken is voor mij werken als stewardess aan boord van een vliegtuig. Is dit verstandig? Ik heb de medische dienst van mijn bedrijf om advies gevraagd en zij vonden het geen bezwaar. Toch zit het mij niet lekker. Bij de botopbouw had ik geen problemen omdat dat allemaal in een reisverlof kon gebeuren maar dit keer was mijn aangevraagde reis voor 28/9 afgewezen en zodoende moet ik vrijdag a.s. werken. Het is weliswaar geen lange vlucht op grote hoogte. Het is in Europa. Vr. naar Lissabon, zaterdags via Schiphol naar Londen en zondags van Londen via Schiphol naar Helsinki en weer terug naar Schiphol. Wie o wie kan mij adviseren of ik nu wel of niet moet vliegen met hechtingen in mijn mond.
de digitale tandarts

Ik verwijder meestal de hechtingen na 7 dagen, dus dan zou het geen probleem moeten zijn; belangrijker is echter hoe de wondgenezing veerloopt.
Overleg eens met de behandelend arts!
di, 10/03/2006 - 22:04 Permalink
denise monique

Ik ga niet vliegen a.s vrijdag. Er is besloten dat ik vervangend werk (saai!!!) kan gaan doen tot mijn hechtingen verwijderd zijn. En dan mijn oude schema weer oppakken.
wo, 10/04/2006 - 12:13 Permalink