In het kort zal ik het proberen te zeggen.
Ik ben enorm bang voor de tandarts maar dankzij m'n huidige ga ik toch elk half jaar op controle.
Helaas moest er geboord worden en ik heb 2 verdovingen gehad en voelde toch het koude water op mijn kies.
Ze zeggen dat het kan komen omdat ik door de angst veel adrenaline heb en dat daardoor de verdoving niet goed werkt.
Nu wil ik graag proberen om valeriaan te gaan gebruiken omdat ik gewoon niet van medicijnen zoals Oxaxepam e.d. hou.
Ik moet volgende week weer heen voor een andere kies die geboord moet worden.
Heeft iemand er ervaring mee dat je er rustiger van word?
Alvast bedankt!
Ik ben enorm bang voor de tandarts maar dankzij m'n huidige ga ik toch elk half jaar op controle.
Helaas moest er geboord worden en ik heb 2 verdovingen gehad en voelde toch het koude water op mijn kies.
Ze zeggen dat het kan komen omdat ik door de angst veel adrenaline heb en dat daardoor de verdoving niet goed werkt.
Nu wil ik graag proberen om valeriaan te gaan gebruiken omdat ik gewoon niet van medicijnen zoals Oxaxepam e.d. hou.
Ik moet volgende week weer heen voor een andere kies die geboord moet worden.
Heeft iemand er ervaring mee dat je er rustiger van word?
Alvast bedankt!
Traveller
Misschien dat het bv voor jouw werkt maar niet iedereen is hetzelfde. Ontspannings oefeningen helpen niets bij mij. Denken aan iets leuks help ook niets want ik kan aan niets anders denken dan de behandeling.
Was het maar zo makkelijk :(
Ik probeer te ontspannen en elke keer niet eraan te denken. Ik probeer te denken aan bv iets iets leuks. Ik probeer elke keer weer maar het houd een keer op en ik wil ervan af zijn.
Om heel eerlijk te zeggen word ik ook een beetje flauw ervan dat mensen zeggen denk aan iets leuks! Ontspan! (je bedoelt het goed dat weet ik echt wel :wink: )
Alsof het zo makkelijk is en helaas bij mij werkt het echt niet.
Vandaar dat ik dan maar een pilletje ga nemen.