Hallo, zal me even voorstellen; ben een vrouw van 36 en over twee weken is het zover: m'n boventanden + kiezen worden getrokken en krijg ik een immediaatprothese. Ik zie er vreselijk tegenop en ben er continu mee bezig. Heb er ook wisselende gevoelens over.
Heb de laatste tijd veel op dit forum gelezen en veel nuttige informatie gelezen. Ook wel horrorstory's maar ik hoop dan maar dat het bij mij wel zal meevallen (oftewel ik kan mezelf aardig goed voor de gek houden). :smt002
Wat ik me wel afvraag is of het trekken nu wel of geen pijn doet. In eerste instantie wou ik het onder narcose doen maar ik zou dan minstens een half jaar moeten wachten en dat duurt me te lang. Gek he dat ik zo bang voor de pijn ben he? Aan de andere kant heb ik nog nooit wat van welke behandeling dan ook wat gevoeld dus ik neem aan dat mijn tandarts wel goed verdoofd. Of is het zo dat je alleen heel veel gekraak hoort. En welke instrumenten gebruikt ze? Ik heb hier iets over een hevel gelezen en daar schrok ik wel van. Dit zijn eigenlijk wel goeie vragen voor de tandarts zelf maar altijd als ik daar ben heb ik ze niet paraat.
Oke tot zover hoop op een reactie! Groetjes, Mantra
Heb de laatste tijd veel op dit forum gelezen en veel nuttige informatie gelezen. Ook wel horrorstory's maar ik hoop dan maar dat het bij mij wel zal meevallen (oftewel ik kan mezelf aardig goed voor de gek houden). :smt002
Wat ik me wel afvraag is of het trekken nu wel of geen pijn doet. In eerste instantie wou ik het onder narcose doen maar ik zou dan minstens een half jaar moeten wachten en dat duurt me te lang. Gek he dat ik zo bang voor de pijn ben he? Aan de andere kant heb ik nog nooit wat van welke behandeling dan ook wat gevoeld dus ik neem aan dat mijn tandarts wel goed verdoofd. Of is het zo dat je alleen heel veel gekraak hoort. En welke instrumenten gebruikt ze? Ik heb hier iets over een hevel gelezen en daar schrok ik wel van. Dit zijn eigenlijk wel goeie vragen voor de tandarts zelf maar altijd als ik daar ben heb ik ze niet paraat.
Oke tot zover hoop op een reactie! Groetjes, Mantra
Ik heb 3 maanden geleden mijn boventanden en kiezen laten trekken. De verdoving werkte goed en van het trekken heb ik niets gevoeld.
Heel veel succes over 2 weken.
Groetjes,
Marie-Jose
Ik wil even reageren op de " hororstory's" waar je het over hebt. Mensen die nare ervaringen hebben met de TA zullen eerder op een forum als dit komen dan mensen die er alleen goede ervaringen mee hebben. Maar ga maar na hoeveel mensen er in Nederland wonen waar je nooit iets van zal horen op dit forum, omdat die nergens problemen mee hebben. En ook hier zie je bij de meeste angstleden een successtorie. Als de eerste stap maar gezet is. Die heb je blijkbaar al gemaakt. Het kan dus nu alleen nog maar beter worden. Hele veel succes!
groetjes bange mus :smt006