Nou mensen! ik moet nu nog 2 weken wachten op mijn facings.. na het lezen van alle dingen was ik erg bang geworden.. maar de behandeling doet helemaal geen pijn.. zelfs de verdoving voelde ik niks van.. de dag erna waren mijn tanden erg warm/koud gevoelig maar dat is nu twee dagen later helemaal weg.. ik heb nergens last van.. ik kan nu al een beetje zien sdat het mooi gaat worden want ze hebben het scheve gedeeelte eraf geslepen nu is de een iets korter dan de ander want hij wilde de andere niet onnodig korter maken maar niemand ziet het eigenlijk.. het is allemaal heel subtiel en ik heb dadelijk rechte tanden waar ik blij mee ben.. ik kan iedereen het aanraden als je ermee zit.. het kost miss wat maar dan heb je er ook wat voor..
ik laat jullie weten over anderhalve week als het erop zit
gr
ik laat jullie weten over anderhalve week als het erop zit
gr
Blij een "positieve" reactie te lezen mtb de facings. Zelf ben ik nl. net terug van de tandarts met een "facings" advies en het gaat hierbij over 6 tanden. Nu ben ik aan druk bezig met het vergaren van informatie om zo tot een beslissing te komen. Nadeel is wel dat ik al een ets-brug heb en deze vanmiddag, omdat er een gaatje achter zat, door de tandarts is verprutst. Ben dus niet alleen benieuwd naar de reactie's van mensen maar ook naar de kosten want die schijnen ook uiteen te lopen.
Ben benieuwd naar jouw ervaringen. Hoor graag van je!
maar ik vond ze echt te lang.. dus heb ik tot 3 x toe mijn tandarts er een stukje af laten slijpen toen was ik helemaal tevreden..
Mocht het niet zo zijn dat ik aan het werk was en ik een arm tegen mijn mond aan kreeg en de facing los schoot en er een stukje af was..
Maandag meteen terug naar de tandarts gegaan waarop er een nieuwe gemaakt word. daar moet ik wel weer op wachten dat is balen maar gelukkig is mijn eigen tand vrjiwel even lang als de facing dus het valt niet echt op. TIP!! zorg ervoor dat de tandarts zoveel mogelijk tand van jezelf laat zitten want ik moest er niet aan denken dat ik een stompje had gehad wat ik hier veelal las.. Ik ben er iig heeel erg blij mee want in een paar weken tijd heb ik mooie rechte voortanden.. niks nep alleen jammer dat ie ff niet goed bevestigd was maar ach..
liefs..