tijden last

Author:
pjotrbosch
Posted:
vr, 10/20/2006 - 11:28
Geachte digitandarts.

Ik ben zeer blij dat dit forum bestaat en dat ik hem heb gevonden.
Ik heb over het volgende een aantal vragen, maar daar zit wat voorgeschiedenis aan vast:

Ik ben ongeveer anderhalf jaar geleden samen met mijn familie overgestapt naar een andere tandarts. Bij de oude tandarts was er nooit wat aan de hand, maar bij de nieuwe had ik ineens 4 gaatjes. Na veel tijd/pijn/werk en veel kosten was alles in orde.

Vanaf toen ben ik super goed aan het poetsen geslagen. Ik flos veel en gebruik regelmatig de monddouche. Totdat ik een vieze smaak in mijn mond kreeg. Ik heb vervolgens een nieuwe afspraak gemaakt bij de tandarts en op de dag dat ik er naar toe ging viel er tijdens de verzorging met de monddouche een stuk kies uit. En daar kwam die vieze lucht/smaak vandaan. De tandarts heeft dat gemaakt en gevuld. Sindsdien heb ik heel veel last gehad van die kies. Ik at niet meer aan die kant, omdat het zeer bleef doen en de nare lucht bleef.

Ik heb toen weer een nieuwe afspraak gemaakt en de tandarts heeft de kies bewerkt en hij zei dat het binnen 2 weken toch wel over moest zijn.
Ik ben inmiddels 3 maanden verder, maar geen vooruitgang.
De kies blijft zeer doen en de nare lucht en smaak blijft.

Uw eerste reactie is natuurlijk dat ik een nieuwe afspraak moet maken, maar ik wil graag weten wat het is, wat je er aan doet, wat de mogelijkheden zijn zodat ik de volgende keer meer informatie heb bij de tandarts. Nu is het zo dat als ik daar ben de tandarts mij het gevoel geeft dat alles er piekfijn uit ziet en dat het snel over is. En als leek geloof je dat meteen, maar ik heb geen zin meer in eindeloze afspraken, pijn, stank en aan 1 kant eten.

Ik kijk uit naar uw antwoord.

Hoogachtend,

Pjotr Bosch
pjotrbosch

Geen idee... Zo een diagnose via internet is uiterst moeilijk.

heh wat flauw nou. niet eens via internet.
nou goed ik heb al weer een afspraak staan :smt026
vr, 10/20/2006 - 13:58 Permalink
Flandria

Je internet PC is nog altijd geen toverbox waar altijd de juiste oplossing uit komt op commando... Reality check...

Misschien iets parodontaal?
vr, 10/20/2006 - 14:06 Permalink
pjotrbosch

Je internet PC is nog altijd geen toverbox waar altijd de juiste oplossing uit komt op commando... Reality check...

Misschien iets parodontaal?

nee helaas de pc kan heel veel maar dat helaas niet.
Ik poets met speciale antiparadontites tandpasta (volgensmij niet helemaal correct geschreven)
vr, 10/20/2006 - 14:41 Permalink
Lieneke

Een tandpasta die claimt goed te zijn voor het parodontium is helaas geen wondermiddel. Het is zelfs de vraag of het ook maar iets bijdraagt....
vr, 10/20/2006 - 15:40 Permalink
pjotrbosch

Een tandpasta die claimt goed te zijn voor het parodontium is helaas geen wondermiddel. Het is zelfs de vraag of het ook maar iets bijdraagt....

Dat is inderdaad het merk dat ik gebruik. Dat valt me toch even tegen. :smt012
vr, 10/20/2006 - 15:52 Permalink