Hoi allemaal,
Morgen ga ik naar bijna 2 jaar weer naar de tandarts. Ik vind het best wel eng, het is een nieuwe tandarts. Ik hoop dat zij een goeie etsbrug kan maken voor mij, want mijn vorige tandarts kon het niet voor elkaar krijgen, na een paar maanden viel de brug eruit, en na twee keer was ik het zat...
Ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt. Gelukkig heb ik geen extreme angst, maar ik stel(de) tandartsbezoek toch altijd uit. Een keer ben ik 7,8 jaar niet naar de tandarts geweest. Toen wel weer even, en nu ook alweer bijna 2 jaar niet. Het is dus hoogste tijd, en ik wil zo graag van dat gat in mijn gebit af...ik durf niet echt breeduit te lachen.
Willen jullie voor me duimen morgen? Om 11 uur moet ik er zijn....
Pfff spannend hoor....
Groetjes Cateye (die toch wel een beetje nerveus is......)
Morgen ga ik naar bijna 2 jaar weer naar de tandarts. Ik vind het best wel eng, het is een nieuwe tandarts. Ik hoop dat zij een goeie etsbrug kan maken voor mij, want mijn vorige tandarts kon het niet voor elkaar krijgen, na een paar maanden viel de brug eruit, en na twee keer was ik het zat...
Ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt. Gelukkig heb ik geen extreme angst, maar ik stel(de) tandartsbezoek toch altijd uit. Een keer ben ik 7,8 jaar niet naar de tandarts geweest. Toen wel weer even, en nu ook alweer bijna 2 jaar niet. Het is dus hoogste tijd, en ik wil zo graag van dat gat in mijn gebit af...ik durf niet echt breeduit te lachen.
Willen jullie voor me duimen morgen? Om 11 uur moet ik er zijn....
Pfff spannend hoor....
Groetjes Cateye (die toch wel een beetje nerveus is......)
Traveller
Nou ik ga maar ff optutten en om 11 uur moet ik er zijn. Jullie horen zeker van me!
Liefs Cateye.
Het viel me uiteindelijk mee, maar zie toch wel weer tegen volgende week op. Brrrrr....Maar goed....ik kan hier lekker van me af praten :)
En dan komen er ook nog afspraken voor een brug. Ik kon ook een implantaat nemen, maar dat is wel weer een stuk duurder, en een brug houdt ook prima. Ze zag trouwens meteen dat ik een klemmer was, dat mijn kaakspieren goed ontwikkeld zijn, haha! Vandaar dat mijn etsbruggen er na een tijdje uit gingen. Nou dat heeft mijn vorige tandarts niet ontdekt! Dus ik ben wel blij met haar.
He, lekker een weekje rust.
Traveller
de bibbers!!
Denken jullie aan me...ik zie er echt heel erg tegenop!
Groetjes van een bange Cateye.
de bibbers!!
Groetjes Senna.
Morgen naar mijn nieuwe tandarts...spannend..!!
Het ging wel goed. Je kan mijn verslag lezen bij de Orthodontie....
Groetjes Maurice.
P.S. je hebt een PN....
Wat goed van je dat je de stap weer hebt gezet! Hopenlijk heb je gauw weer een mooie brug, zodat je weer breeduit kunt lachen!
Groetjes bange mus :smt006
Je moet gewoon doen waar jij je het prettigste bij voelt, dat is de beste manier om met je angst om te gaan. Als je eerst pijnvirj wil zijn dan moet je dat gewoon afwachten. Het is echter ook de vraag of het echt pijn is of onwennigheid. BIj mij werd een tand weer opgebouwd en dat voelde de eerste tijd heel raar, omdat die al zo lang anders was geweest. Ook daar moet je dus aan wennen. Ikzelf koos er voor om gewoon zo snel mogleijk door te gaan, als de afspraak eenmaal staat dan ga ik wel en dan ben ik er ook eerder vanaf, alleen nu moet ik dus langer wachten, maar ik hoef geloof ik niet meer te boren ofzo (tenzijn ik voor een brug kies, ik weet niet hoe ze die precies vast zetten). Maar mij is alles meegevallen, van het boren en vullen tot de extracties. Ben nu al lang blij dat als ik in de spiegel kijk mijn lelijke voortanden (dat was voor mij de druppel om te gaan, heb ik niet lang mee gelopen...) er weer normaal uitzien, de rest schijnt niet op te vallen (mezelf natuurlijk wel), dus dat is niet zo erg, maar ik hoop wel om eind dit jaar een compleet gebit te hebben. Dan ben ik daar ook lang genoeg mee bezig geweest :D
Ik ga dan toch donderdag maar, ik wil zo graag van die pijn af.....
groetjes bange mus :smt006
viel het mee of viel het tegen?
groetjes (blij dat je ervan af bent) :)
Maar daar wacht ik eventjes mee, ik wil eerst helemaal pijnvrij zijn. en dat ben ik nog niet. De tandarts zei wel dat het inderdaad even kon duren voordat alles pijnvrij is, omdat het diepe gaatjes waren. Gelukkig was ze heel aardig en nam alle tijd voor me, daar was en ben ik wel blij mee!