het is weer zo ver me kies doet zeer bij het kouwen zak ik door de grond en als ik er tegen aan tik ook dus ben weer bang voor een ontsteking weekend moet ik uit zien te zingen maandag meteen bellen
kan het ook wat anders zijn dan ontsteking , heb verder niet echt een pijn alleen bij het kauwen
kan het ook wat anders zijn dan ontsteking , heb verder niet echt een pijn alleen bij het kauwen
Ah...
Wel, pijn bij tikken is meestal door bacteriën en dus ontsteking... Is er geen wachtdienst waar je, na diagnose, een voorschriftje voor een antibioticum kan krijgen?
Bij ontsteking is het toch moeilijk verdoven voor de tandarts dus als het wel degelijk zo is, kan AB je pijn verlichten en je tandarts helpen je pijnloos te behandelen als je eenmaal gaat volgende week voor de echte behandeling.
Is het geen ontsteking, kan je altijd een ibuprofen nemen (vb. Brufen). Als het ontsteking is, is dit trouwens ook een goede pijnstiller.
Veel sterkte alleszins voor het weekend.
maar nog een vraagje he hoe kom je nu precies aan die ontstekingen dan in je kaak
sorry die vat ik niet :roll:
Als je pijn hebt, is dat toch geen punt???
Oei oei... Dode zenuwen, diepe gaten, parodontale afbraak,... Te veel om op te noemen...
maar in iedergeval bedankt
Wel, ergens in de geschiedenis heeft de mens zijn woordenschat uitgebreid van "oe oe" en "aaah" naar de huidige woorden. Omdat hij steeds meer woorden ging gebruiken en ook meer woorden in een zin, vond hij dan maar ook tekentjes uit om de zinnen leesbaar te houden, zoals komma's en punten.
(Sorry, ik ben in een sarcastische bui vandaag) ;-)