wkb 2

Author:
blaffer38
Posted:
zo, 10/22/2006 - 17:56
wie kan mij vertellen wat de tandarts gaat doen als je een eerste wkb behandeling hebt gehad. was zo opgelucht en blij dat ik de eerste behandeling achter de rug had, dat ik het vergeten was om het te vragen
Het enigste wat mij is bij gebleven, is dat mijn eigen tandarts het even moet gaan afmaken
luma

zoals ik het heb ervaren is dat ze de noodvulling eruit halen en je wortel gaan vullen. en met een dingetje kijken hoever het gevuld moet moet worden. ik ben geen tandarts maar dit is zoals ik het ervaren heb. dit doet geen pijn. aangezien ik een echt mietje met lage pijngrens ben.
misschien heb je hier wat aan.
zo, 10/22/2006 - 21:11 Permalink
blaffer38

dankejwel voor je antwoord, het stelt mij in ieder geval wat tot rust, als ik dat vorige heb overleefd, dan zal dat andere ook wel lukken
heb ook een lage pijngrens, tenminste voor tandartsen.
ma, 10/23/2006 - 11:28 Permalink
Flandria

Noodvulling er uit, medicament uit de tand spoelen dat hij er de 1e maal in stak, uitvijlen en beetje kegelvormig maken die kanalen, lengte bepalen als dat nog niet gebeurd was (elektronisch en of met foto), vulling passen en dan met een cementje die rubberstaafjes (guttapercha) vast plaatsen. Daarna een onderlaag en een vulling... Tip: pak een amalgaamvulling als je kan, vanachter toch, is veel steviger...
ma, 10/23/2006 - 15:25 Permalink
blaffer38

Noodvulling er uit, medicament uit de tand spoelen dat hij er de 1e maal in stak, uitvijlen en beetje kegelvormig maken die kanalen, lengte bepalen als dat nog niet gebeurd was (elektronisch en of met foto), vulling passen en dan met een cementje die rubberstaafjes (guttapercha) vast plaatsen. Daarna een onderlaag en een vulling... Tip: pak een amalgaamvulling als je kan, vanachter toch, is veel steviger...

het is gemeten volgens mij, omdat ik 4 van die staafjes in mijn mond heb gehad, en ik hoorde ze iets zeggen van: 19 centimeter, 18 centimeter enz
tevens zijn ze ook al druk aan het vijlen geweest enz, pffff
Hier zijn ook foto's van gemaakt, en die kan ik meenemen naar mijn eigen tandarts op 6 november.
Trouwens flandria, ik vind dat je goed advies geeft, kort maar krachtig, en eerlijk, ik stel dat zeer op prijs :wink:
ma, 10/23/2006 - 15:54 Permalink