Author: mecánico para … Posted: vr, 10/20/2006 - 22:43 er staat me iets bij van elmex fluoride gel, een ei en cola.. Ik weet alleen niet meer het hoe en wat.. nee, Maja, dat was je ontbijt vanmorgen Lieneke Hahahahah ontbijt, doe niet zo mal! Daar was ik mijn haar mee! Dat eet je toch niet op?!?! Stuur privébericht Login of registreer om te reageren vr, 10/20/2006 - 23:10 Permalink mecánico para … mwoh, eitje koken, met een cokie weg gorgelen en straatje schrobben. (ow bad bad bad advice!) je moet dat ei bakken!! Stuur privébericht Login of registreer om te reageren ma, 10/23/2006 - 21:08 Permalink 1039 weergaves
Lieneke Hahahahah ontbijt, doe niet zo mal! Daar was ik mijn haar mee! Dat eet je toch niet op?!?! Stuur privébericht Login of registreer om te reageren vr, 10/20/2006 - 23:10 Permalink
mecánico para … mwoh, eitje koken, met een cokie weg gorgelen en straatje schrobben. (ow bad bad bad advice!) je moet dat ei bakken!! Stuur privébericht Login of registreer om te reageren ma, 10/23/2006 - 21:08 Permalink
(ow bad bad bad advice!)
je moet dat ei bakken!!