Afgelopen maandag is er bij mij een kies getrokken. Het ging niet heel makkelijk, de kies moest er in stukjes uit. Dinsdag zag ik twee witte puntjes, maar volgens de tandarts was dat normaal, waren dat stukjes bot. Aangezien de pijn minder werd, liet ik het daarbij.
Vandaag werd de pijn weer heviger en verloor ik vanochtend nog wat vlees, met iets hards van die plek. na bellen met de tandarts kon ik even langskomen, maar die zag niks raars en zij dat ik het even de tijd moest geven tot en met maandag.
Nu is het avond en ben ik meer veroren. Als ik kijk zie ik op de bewuste plek geen vlees meer zitten en alleen maar wit (bot?). de pijn is weer zodanig, dat ik flink paracetamol moet slikken.
Is dit nu normaal en moet ik het inderdaad nog de tijd geven tot na het weekeinde, of moet ik morgen toch weer bellen?
Vandaag werd de pijn weer heviger en verloor ik vanochtend nog wat vlees, met iets hards van die plek. na bellen met de tandarts kon ik even langskomen, maar die zag niks raars en zij dat ik het even de tijd moest geven tot en met maandag.
Nu is het avond en ben ik meer veroren. Als ik kijk zie ik op de bewuste plek geen vlees meer zitten en alleen maar wit (bot?). de pijn is weer zodanig, dat ik flink paracetamol moet slikken.
Is dit nu normaal en moet ik het inderdaad nog de tijd geven tot na het weekeinde, of moet ik morgen toch weer bellen?
Kan er ook niet echt op antwoorden, maar heb gisteren ook een kies (laatste onderaan) laten trekken en heb nog veel pijn.
De tand daarvoor heeft een WKB gehad, dus weet zelfs niet goed wat er juist pijn doet.
Wat ik wel al ondervonden heb, is dat tandartsen de pijn die je gaat krijgen, minimaliseren.
Ik was vandaag gaan werken, heb ook geen doktersbriefje van de tandarts gekregen en mijn baas heeft me terug huiswaarts gestuurd omdat ik er zo slecht uitzag.
Weet eigenlijk nog ni goe hoe mijn wonde eruit ziet, want krijg mijn mond nog niet goed open.
Laat je weten hoe het gaat, dan kan ik misschien ook wat vergelijken.
Groetjes
Krisje
Eet alleen soep en puree en pudding en jij?
pijn na het trekken van een kies-vraag
Ik ben zelf een leek en zelfs extreem bang (25/30 jaar niet meer geweest) en heb de stap gemaakt bij de meest geweldige tandarts (is volgens mij een kindertandarts) Inmiddels 2 gaatjes opnieuw laten vullen en gisteren een kies getrokken boven:o
Ik heb niks maar dan ook helemaal niks gevoeld en nu nog steeds niet ik eet en drink sinds vanmorgen weer normaal maar moet wel op de hechting letten en kauwen doe ik nog aan één kant. Dus als leek zijnde klinkt dit niet goed.
Succes en doe rustig aan :wink: