Ik ben gisteren naar de tandarts geweest!
Ik heb nog nooit zo een leuke tandartsenpraktijk gezien!
Wat een geweldig aardige mensen!
Ik ben laaiend enthousiast, zo hoort het!
Humor, tijd, aandacht praten over allerlei!
Geen zorgen, geen angsten niets!!!!!
De praktijk leek op een gezellige woonkamer...
De tandarts is een jongeman met gevoel voor humor!
Ik ben tig keer verdoofd, met kleine best gevoelige prikjes maar na elke 3 prikjes was het even pauze, hij ging dan even koffie drinken en kwam dan terug na 3 minuutjes,, zo gaat het?
Zullen we het weer proberen?
Ja is goed zei ik dan!
Het ging geweldig goed..de assistente was ook zo enorm aardig...
ik kon wel huilen van dankbaarheid!
De radio stond gezellig aan...het was ruim...geen enge lichten, donkere ruimtes..alles was ruim en fris en warm aandoend!
De kies is getrokken...heb nu een dikke wang maar het gaat fantastisch!
Woensdag ga ik weer heen...
en in december en ik ben zo blij dat ik deze tandarts gevonden heb..
Het is wel in Hattem..maar ik kan niet anders zeggen dan dat dit
het beste voorbeeld is voor een praktijk zoals het zou moeten zijn!
Uit de kunst!!!!!
Ik heb nog nooit zo een leuke tandartsenpraktijk gezien!
Wat een geweldig aardige mensen!
Ik ben laaiend enthousiast, zo hoort het!
Humor, tijd, aandacht praten over allerlei!
Geen zorgen, geen angsten niets!!!!!
De praktijk leek op een gezellige woonkamer...
De tandarts is een jongeman met gevoel voor humor!
Ik ben tig keer verdoofd, met kleine best gevoelige prikjes maar na elke 3 prikjes was het even pauze, hij ging dan even koffie drinken en kwam dan terug na 3 minuutjes,, zo gaat het?
Zullen we het weer proberen?
Ja is goed zei ik dan!
Het ging geweldig goed..de assistente was ook zo enorm aardig...
ik kon wel huilen van dankbaarheid!
De radio stond gezellig aan...het was ruim...geen enge lichten, donkere ruimtes..alles was ruim en fris en warm aandoend!
De kies is getrokken...heb nu een dikke wang maar het gaat fantastisch!