Ik ben gisteren naar de tandarts geweest!
Ik heb nog nooit zo een leuke tandartsenpraktijk gezien!
Wat een geweldig aardige mensen!
Ik ben laaiend enthousiast, zo hoort het!
Humor, tijd, aandacht praten over allerlei!
Geen zorgen, geen angsten niets!!!!!
De praktijk leek op een gezellige woonkamer...
De tandarts is een jongeman met gevoel voor humor!
Ik ben tig keer verdoofd, met kleine best gevoelige prikjes maar na elke 3 prikjes was het even pauze, hij ging dan even koffie drinken en kwam dan terug na 3 minuutjes,, zo gaat het?
Zullen we het weer proberen?
Ja is goed zei ik dan!
Het ging geweldig goed..de assistente was ook zo enorm aardig...
ik kon wel huilen van dankbaarheid!
De radio stond gezellig aan...het was ruim...geen enge lichten, donkere ruimtes..alles was ruim en fris en warm aandoend!
De kies is getrokken...heb nu een dikke wang maar het gaat fantastisch!
Woensdag ga ik weer heen...
en in december en ik ben zo blij dat ik deze tandarts gevonden heb..
Het is wel in Hattem..maar ik kan niet anders zeggen dan dat dit
het beste voorbeeld is voor een praktijk zoals het zou moeten zijn!
Uit de kunst!!!!!
Ik heb nog nooit zo een leuke tandartsenpraktijk gezien!
Wat een geweldig aardige mensen!
Ik ben laaiend enthousiast, zo hoort het!
Humor, tijd, aandacht praten over allerlei!
Geen zorgen, geen angsten niets!!!!!
De praktijk leek op een gezellige woonkamer...
De tandarts is een jongeman met gevoel voor humor!
Ik ben tig keer verdoofd, met kleine best gevoelige prikjes maar na elke 3 prikjes was het even pauze, hij ging dan even koffie drinken en kwam dan terug na 3 minuutjes,, zo gaat het?
Zullen we het weer proberen?
Ja is goed zei ik dan!
Het ging geweldig goed..de assistente was ook zo enorm aardig...
ik kon wel huilen van dankbaarheid!
De radio stond gezellig aan...het was ruim...geen enge lichten, donkere ruimtes..alles was ruim en fris en warm aandoend!
De kies is getrokken...heb nu een dikke wang maar het gaat fantastisch!
Woensdag ga ik weer heen...
en in december en ik ben zo blij dat ik deze tandarts gevonden heb..
Het is wel in Hattem..maar ik kan niet anders zeggen dan dat dit
het beste voorbeeld is voor een praktijk zoals het zou moeten zijn!
Uit de kunst!!!!!
Wat fijn om dit bericht te lezen. Wat goed dat je bij zo'n goede man terech bent gekomen. Sommige tandartsen zijn best leuk hoor! (maar niet verder vertellen dat ik dat gezegd heb hoor ;))
Doe rustig aan met je dikke wang!
:smt006
:smt003
superssssss geregeld dus het kan wel!
oh ja en de tandarts vond me helemaal niet zo extreem angstig...men moet gewoon meer uitleggen..kost even ietsje meer aandacht!
Wat jammer dat vele tandartsen deze tijd niet kunnen geven of willen geven!
Ik vind het nogal niet wat, je gaat naar iemand toe en je weet dat diegene je pijn gaat doen?
En dan moet dit alles zonder enig overleg dan wel met plotse naalden voor je gezicht en in je mond?
Hallo...het is nu anno 2006 bedoel dit kan toch veel beter?
Ik heb het gelukkig gevonden na vele jaren!
En ik ben er zo gelukkig mee...Dit gun ik iedereen!
Ik ben nieuw hier op het forum en kwam jou tegen omdat je een goede tandarts zocht in Zwolle, waar ik dus ook woon.
Nu ben ik wel heel nieuwsgierig, want ik heb hiervoor in Hattem gewoond, en heb daar officieel ook nog mijn tandarts alleen heeft die mij dus al jaren niet meer gezien. :oops:
Ik ben door het niet gaan meer en meer angstig geworden, en bovendien zijn er wat dingen voorgevallen bij mijn tandarts in Hattem waardoor ik het hele vertrouwen in die man kwijt ben!
Eigenlijk ben ik dus verbaasd te lezen dat jij juist dat vertrouwen terug hebt gekregen bij een tandarts in Hattem. Maar er zijn er meerdere dus het zou heel goed een andere kunnen zijn, maar ben wel benieuwd, zou je me kunnen mailen of pb'en over wie het gaat?
Verder houd ik mij sterk aanbevolen voor een fijne tandarts in Zwolle, ik zat te overwegen om me te laten verwijzen naar een angsttandarts, maar als ik jou verhaal zo las over de angsttandartsen hier dan word ik daar ook niet vrolijk van . :(