Weten jullie soms waarvan een homeopathische tandarts verschilt van een gewone?
Ik genees niet zo vlug van tandartsbehandelingen en daarom dat ik overweeg om eens langs een homeopathische tandarts (is ook vlakbij), te gaan, maar weet eigenlijk niet wat ik daarvan kan verwachten?
Gr
Ik genees niet zo vlug van tandartsbehandelingen en daarom dat ik overweeg om eens langs een homeopathische tandarts (is ook vlakbij), te gaan, maar weet eigenlijk niet wat ik daarvan kan verwachten?
Gr
Persoonlijk ken ik die homeopathie niet en ik heb niet te klagen van de werkwijzes die ik vandaag gebruik...
Open deur: vraag het die tandarts eens over de telefoon :D
Ik ben zelf niet homeopatisch geschoold, dus ik heb het van een ander: ze houden rekening met de rest van je lichaam. Je wordt eerst doorgemeten en ondervraagd over allerlei gezondheids factoren. Als het duidelijk is of je weerstand ondermijnd wordt, dan wordt dat probleem ook aangepakt, in samenhang met de behandeling van je gebit. Eigenlijk is het dus homeopatie.
Heb de laatste maanden wel wat laten doen bij de tandarts: 2 vullingen (één kies was een stukje afgebroken) één wortelkanaalbehandeling (die volgens de platen ok zou moeten zijn?) en de allerlaatste kies laten trekken.
Door dit alles voel ik me eigenlijk heel zwak, ik eet niet echt goed (kan door de extractie) niet zo goed kauwen .
Heb het gevoel dat alles een beetje nu een kringloop is bij mij: doordat er al veel aan mijn gebit gedaan is, geneest het precies niet meer; zou dus eigenlijk eerst terug op krachten moeten komen.
De tandarts zei ook dat ik van die extractie niet veel zou weten, maar vond wel van wel.
Groetjes
Misschien als het niet betert, eens de homeopathische tandarts proberen, kan misschien eerst iets geven voor mijn weerstand te verhogen.
PS neem nog wel af en toe een pijnstiller; kies is verleden week getrokken + wortelkanaalbehandeling (dit gebeurde in één afspraak)
Groetjes
Chrissy
Van een homeopatische tandarts kan ik me eerlijkgezegd heel weinig voorstelling maken. Uiteindelijk zal er toch gewoon geboord en gevuld moeten worden, of niet soms?
Ik zou gewoon eens bij de huisarts langs gaan om het onderliggende probleem proberen te achterhalen.