Extreme vragen kunnen stellen

Author:
smalste bekkie
Posted:
ma, 09/25/2006 - 20:43
Is er nog een angsttandarts waar ik al mijn vragen kan stellen over mijn scheve tanden en mijn uitvoerige mondverzorging van 1/5 uur :smt001 per avond?

Ik schaam me voor deze extreme vragen, durf het niet aan mijn eigen tandarts te vragen, ook omdat er vaak zo'n knappe assistente loopt.
Ben bang dat ze mij uitlacht van binnen.
Veel meiden hebben mij al uitgescholden omdat ik lelijk ben namenlijk.

Ik wil daar graag zonder verwijzing naartoe kunnen, juist omdat ik me schaam voor die vragen bij mijn eigen tandarts !!
Newtan

Kom maar op met je vragen. Stuur een PM, dan houden we het onder ons.

En even terzijde: meiden doen nogal eens lelijk tegen elkaar. Ik vraag me af of ze echt verstand van mooie meiden hebben of gewoon jaloers zijn.
Mijns inziens moet je je pas zorgen maken als jongens je uit beginnen te schelden.
zo, 11/05/2006 - 13:56 Permalink
Traveller

He, hou je wel even in de gaten dat uitschelden met name heel veel zegt over de mensen die schelden en niets over jou? Daarbij: lelijkheid is ook een heel erg relatief begrip. Persoonlijk zou ik me zelfs nog geen zorgen maken als jongens je uitschelden. Dat zegt ook heel veel over die jongens: dan zijn ze minimaal klein bemeten van geest zullen we maar zeggen :wink:

Kop op en rug recht, gewoon die vragen stellen, wat wie ook denkt want daar heb je namelijk toch relatief weinig invloed op. Dus zorgen dat jij te weten komt wat je wilt weten, daar schiet je het meest mee op!

Zet um op!
zo, 11/05/2006 - 15:25 Permalink