Ik las bij een eerdere vraag dit antwoord :Het is ook mogelijk om de tand, welke naar achteren staat "op het oog" naar voren te halen, door er witte vulling (composiet) of porselein op te plakken.
IK heb dus exact hetzelfde, mijn voortand is achter mijn andere voortand gaan staan. Voorheen stond deze ertegen aan.
Mijn vraag is nu kan iedere tandarts dit ? Ik lees nogal verschillende verhalen over het niet of wel zichtbaar zijn van composiet op de tanden. Een vriend van mij heeft een stukje aan zijn tand laten zetten met composiet en daar zie je werkelijk helemaal niets van.
Alvast bedankt voor het antwoord.
Groet,
Ray
IK heb dus exact hetzelfde, mijn voortand is achter mijn andere voortand gaan staan. Voorheen stond deze ertegen aan.
Mijn vraag is nu kan iedere tandarts dit ? Ik lees nogal verschillende verhalen over het niet of wel zichtbaar zijn van composiet op de tanden. Een vriend van mij heeft een stukje aan zijn tand laten zetten met composiet en daar zie je werkelijk helemaal niets van.
Alvast bedankt voor het antwoord.
Groet,
Ray
Tip: kijk eens of ze een website hebben waar resultaten van eigen werk te zien zijn. Of dat ze een fotoverzameling hebben met voor- en na- situaties. Dat zijn vaak de goede.
Maar ook dit gaat niet altijd op. Vraag het ook eens aan je eigen tandarts of zij of hij iemand weet.
Is je advies om hiervoor een andere tandarts te zoeken ? Of zou iedere tandarts het wel moeten kunnen. Ik heb een aantal kronen daar ben ik zeer tevreden over.
Gr Ray
Als je geen reactie krijgt, is het in ieder geval iemand die genoeg werk om handen heeft.
In het algemeen is het zo dat niet iedere tandarts dit echt mooi kan maken. Dat wil zeggen, het vergt vreselijk veel oefening. Hier kun je gewoon naar vragen.
Wat moet je nou als dit niet de specialiteit van je tandarts is? Simpel vragen of je even bij de tandarts van die vriend van je terecht kunt voor dit ene klusje. Als ze elkaar kennen, is het vaak niet zo'n probleem.