weghalen tand, verschrikkelijk!!

Author:
Karen40
Posted:
do, 11/09/2006 - 10:30
Ik zou eens willen weten of iemand van jullie een gelijkaardige ervaring heeft gehad...
3 dagen geleden ging ik naar het ziekenhuis om tandresten weg te laten halen nl. aan m'n onderwijsheidstand (het grote stuk vulling was er uitgevallen) - anderhalf uur hebben ze gekerfd, gewroet en geboord het leek wel of het niet wilde lukken en het geknoei werd steeds heftiger, ... verschrikkelijke pijn, lange nabloeding, zwelling..., ik zit vol hechtingen aan die ene helft en ik voel een grote holte op die plaats het lijkt wel of het bot weg is .... dit kan toch geen normale procedure zijn... in 1 woord traumatisch!!!

Hopelijk geneest het snel :cry:
chrissy

Hoop voor jou dat het vlug geneest.

Heb 2 weken geleden ook een kies (laatste onderaan) laten trekken, maar heb het gevoel dat dit gat (waar de kies zat) nog steeds niet helemaal dicht is.

Weet er iemand hoelang dit duurt bij een laatste kies : hij was er wel redelijk vlug uit.

Over dat bot, wou ik trouwens ook eens iets vragen: wat moet er juist allemaal genezen na een extractie, ook botweefsel ofzo?

GR
do, 11/09/2006 - 17:45 Permalink
mecánico para …

Karin, als 40 je leeftijd is en de keis een grote vulling had, is de kans op een verbinding tussen kaak en tand wat sneller aanwezig. als je dan alle stukjes eruit wilt halen is dat soms wel erg lastig. Dat het als geknoei overkomt komt waarschijnlijk omdat je niet tevoren wist wat er mis was en de kaakchirurg ook op iets onverwachts is gedoken.
Lastig en vervelend maar het geneest allemaal weer
do, 11/09/2006 - 19:52 Permalink