Ik heb afgelopen donderdag 2 implantaten laten plaatsen.
Tegelijkertijd is er wat bot uit mijn kaak gehaald en gemengd met kunstbot om het tekort rondom de implantaten aan te vullen.
De ingreep duurde 2 uur en is goed verlopen.
Geen enkele napijn gehad, uiteraard wel een gezwollen aangezicht maar dat is inmiddels zo goed als verleden tijd.
Ik heb op het moment een bloeduitstorting onder mijn beide ogen waar ik mij overigens geen zorgen over maak.
De wond zelf ziet er goed uit en geneest mi goed.
Op 1 klein pijnlijk plekje na.
Na onderzoek lijkt het alsof er wat bot boven het geopereerde tandvlees uitsteekt.
Mijn vraag: Kan dit kwaad?
Tegelijkertijd is er wat bot uit mijn kaak gehaald en gemengd met kunstbot om het tekort rondom de implantaten aan te vullen.
De ingreep duurde 2 uur en is goed verlopen.
Geen enkele napijn gehad, uiteraard wel een gezwollen aangezicht maar dat is inmiddels zo goed als verleden tijd.
Ik heb op het moment een bloeduitstorting onder mijn beide ogen waar ik mij overigens geen zorgen over maak.
De wond zelf ziet er goed uit en geneest mi goed.
Op 1 klein pijnlijk plekje na.
Na onderzoek lijkt het alsof er wat bot boven het geopereerde tandvlees uitsteekt.
Mijn vraag: Kan dit kwaad?
Het is een plekje van ong 0,5 x 0,5 cm.
Mogelijk dat het witte plekje geen bot is, maar het membraan dat het mengsel van bot en kunstbot bedekt:
Ik neem aan dat u binnenkorte tijd een afspraak bij de implantoloog heeft voor controle/ hechtingen verwijderen.
Laat even weten hoe het is afgelopen!
Volgende week donderdag heb ik een controle afspraak. Als het membraan blootligt wil ik hier niet op wachten.
Morgen ,voor de zekerheid, even een belletje richting mijn chirurg.
javascript:emoticon(':roll:')
Gisteren voor de zekerheid even bij mijn chirurg langs geweest.
Dat plekje wat ik DACHT te zien bestaat uit een aantal naast elkaar liggende hechtingen.
Niets aan de hand dus.
Gelukkig maar...