Ik ben wanhopig:
mijn hele leven lijd ik al onder mijn uiterlijk en nu zijn mijn tanden ook nog lelijk scheef getrokken.
Ik ben 37 en zie het leven niet meer zitten en in mijn wanhoop stel ik hier de vraag:
Wie wil mij serieus helpen met mijn uiterlijk want ik lijd er gigantish onder, zeker nu tegenwoordig iedereen van 35+ met een perfect gebit rondloopt !
Ik zou graag heel serieus genomen willen worden en alle mogenlijkheden op een rijtje hebben.
Dit is een wanhoopspoging en ik hoop dat er iemand mij serieus wil helpen.
Bij mij eigen tandarts ben ik al eens doorverwezen naar een orthodintist maar niet echt verder geholpen.
Ik durfde ook niet uit te leggen hoe zwaar dit voor mij woog en of er nog andere mogenlijkheden waren dan een zware operatie.
Ik was voor hem een twijfelgeval.
Ik durf dit niet verder aan te kaarten bij mijn eigen tandarts. :smt100
mijn hele leven lijd ik al onder mijn uiterlijk en nu zijn mijn tanden ook nog lelijk scheef getrokken.
Ik ben 37 en zie het leven niet meer zitten en in mijn wanhoop stel ik hier de vraag:
Wie wil mij serieus helpen met mijn uiterlijk want ik lijd er gigantish onder, zeker nu tegenwoordig iedereen van 35+ met een perfect gebit rondloopt !
Ik zou graag heel serieus genomen willen worden en alle mogenlijkheden op een rijtje hebben.
Dit is een wanhoopspoging en ik hoop dat er iemand mij serieus wil helpen.
Bij mij eigen tandarts ben ik al eens doorverwezen naar een orthodintist maar niet echt verder geholpen.
Ik durfde ook niet uit te leggen hoe zwaar dit voor mij woog en of er nog andere mogenlijkheden waren dan een zware operatie.
Ik was voor hem een twijfelgeval.
Ik durf dit niet verder aan te kaarten bij mijn eigen tandarts. :smt100
hallo
hoe komt het dat je tanden in een keer scheef gaan staan?
er zal toch wel een oplossing zijn?
ze kunnen tegenwoordig zoveel maar het moet wel gedaan worden natuurlijk.
groetjes :smt006
sterkte!
Het advies dat ik je wil geven is nog eens bij je tandarts langs te gaan en hem rustig uit te leggen hoe belangrijk voor jou een mooi gebit is. zolang jij duidelijk bent in wat je precies wil, kunnen jullie er vast wel samen uit komen wat voor jou de beste oplossing is.
Hopelijk heb ik je met dit advies kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Paul.