Overgestapt zonder probleem :)

Author:
Tandartsvraag
Posted:
ma, 12/11/2006 - 17:26
Nou ik ben weg bij mijn oude tandarts en heb me ingeschreven bij een andere, nu bracht ik vandaag het inschrijfformulier, en ik kan morgen direct terug voor een afspraak

K zie er wel een beetje tegenop maar ik hoop dat het goed gaat :roll:
Cobi

Komt vast helemaal goed :)
Ik ben een paar maanden geleden ook naar een andere tandarts overgestapt. En wat een verschil zeg!!
Bij deze nieuwe ben ik veel meer op mijn gemak ( was dan wel niet écht bang voor de tandarts, maar was wel altijd was zenuwachtig) maar de oude tanders vond ik gewoon teveel op de automatische piloot gaan, bij hem was het net van 'hup jij bent klaar, NEXT! '

Ik hoop voor je dat deze goed gaat bevallen en dat je angst dan ook minder wordt :D
ma, 12/11/2006 - 18:37 Permalink
Tandartsvraag

Nou moet zeggen het viel reuze mee, dit was een aardige tandarts dan wat ik had, hebben praatje gemaakt enz, was soms wat lastig omdat deze beste man duits praat

K had een gaatje in een vulling in een kies, en aan de andere kant ook een mickey mouse gaatje zoals hij zie :)

Maar hij ontdekte ook dat mijn verstandskiezen erdoor kwamen, foto'tje gemaakt, maar deze moeten er wel allemaal uit :s

Gaat dit verstandskiezen trekken vaak zonder problemen of wie kan mij er wat over vertellen??

:smt008
di, 12/12/2006 - 18:55 Permalink
Cobi

Bij mij zijn ze er ook alle 4 uit. Ik moest het bij de kaakchirurg laten doen ( nou mijn maag heeft zich wel 40x omgedraaid in die wachtkamer haha)
1 moest er worden uitgesneden, maar goed, ik kreeg dus hele goede verdoving en écht...je merkt van het trekken hélemaal niks!
Ik voelde ze duwen en je hoort gekraak, maar je voelt daar absoluut niks van hoor.
Dus daar hoef je niet bang voor te zijn.
di, 12/12/2006 - 19:25 Permalink
Cobi

Oh ja, bij mij hebben ze de 2 aan de ene kant getrokken en een paar weken later de andere 2. En hij zei toen 'ze zijn eruit voor je het weet hoor' Nou..dat waren ze dus ook :)
di, 12/12/2006 - 19:26 Permalink
Tandartsvraag

Oh ja, bij mij hebben ze de 2 aan de ene kant getrokken en een paar weken later de andere 2. En hij zei toen 'ze zijn eruit voor je het weet hoor' Nou..dat waren ze dus ook :)

dit was ook zijn bedoeling, nja ik hoef pas in februari de afspraak te maken maar dit stelt me al behoorlijk gerust
di, 12/12/2006 - 23:08 Permalink