spleetje

Author:
Diablo01
Posted:
zo, 12/10/2006 - 18:07
Ik weet niet of het hier thuis hoort, maar ik heb een spleetje tussen mn voortanden, nou had ik eigenlijk niet echt een vraag over een operatie ofzo, maar kan een spleetje (ik ben 16) nog groter worden, of blijft het bij wat het nu is?

alvast bedankt (en sorry als het niet in het goede forum staat)
mecánico para …

zolang je groeit kan er wat verschil in ruimte ontstaan. hangt ook af of je bijvoorbeeld nages bijt, potloodjes kluift of met je tong ligt te duwen 'snachts. Maar zolang je denkt dat het niet verschuift zit je redelijk veilig lijkt me.
zo, 12/10/2006 - 20:07 Permalink
Diablo01

Oke, maar ik heb een draadje achter mn kiezen, als gevolg van mn beugel, dan kan er in principe ook verder geen ruimte tussen komen toch? Ik denk niet dat ik veel meer groei (ben nu 1.80) maar ik wil later niet met een kier zitten, waar ik mn vinger tussen kan steken natuurlijk.

enne ik bijt geen nagels, potloden enzovoort, dus daar zal het niet aan liggen, of ik dat duwen doe, zou ik eerlijk gezegd niet bewust weten.
zo, 12/10/2006 - 22:38 Permalink
mecánico para …

Zit dat draadje achter je snijtanden boven? want zo ja......dan kunnen ze eigenlijk niet verschuiven (tenzij de draad los zou zitten).

En niemand denkt nog te groeien als ie op lengte is, maar neem van mij aan, je kaak groiet hier en daar stiekumpjes nog weldegelijk. Niet dramatisch, maar waar denk je dat de ruimte van verstandkiezen vandaan komt? groei, kleine beetjes.

Kijk maar eens naar mensen die uit de shoowbizz komen, als je kindersterren hebt, die je dan jaar in jaar uit, tot vervelens toe ziet voorbij komen. Dan zijn ze op 14 jaar al "uitgegroeid" en zie je een volwassen gezicht komen met 16 jaar, maar als ze dan 18 of 20 zijn is het weer heel anders. Zonder het door te hebben wordt je steeds iets anders. Alleen je lengte groei is zo'n beetje voorbij. Maar verder ben je pas af rond je 23e

en dan krijg je een buikje

HAHAHAHAHA, en nu maak je je ineens minder druk om die spleet tussen je tanden
:smt005
ma, 12/11/2006 - 10:44 Permalink
Diablo01

draadje loopt ook nog op mn snijtanden ja en gezien ik tot mn 24ste dat draadje erachter moet hebben, zit ik wel safe blijkbaar :P
ma, 12/11/2006 - 12:58 Permalink
mecánico para …

kijk.

Weer een wannabee Rob de Nijs in de dop die het niet heeft gehaald!

voor de jongeren onder de lezertjes: die heeft een spleet als ware het een suez kanaal en is op foto's nauwelijks breedsmilend te zien
ma, 12/11/2006 - 13:08 Permalink
mecánico para …

jawel, want zonder die draad had je dus een spleetje op komst. Maar dat was een soort opmerking die in theaters als humor wordt ervaren.
Maar dan moet je wel Rob de Nijs kennen.
en ik heb me nog moeite getroost, maar geen full size diasteem kunnen scoren.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Diasteem

linky dan maar
ma, 12/11/2006 - 22:00 Permalink