klaar

Author:
flame
Posted:
do, 04/06/2006 - 18:31
hallo beste mensen.
Graag wilde ik toch even laten weten dat ik afgelopen donderdag 30 maart naar het ziekenhuis ben geweest, en ik ken eindelijk met een gerust hart zeggen.....alles is eruit...YESSSSS.
Ik ben er wel heel ziek van geweest maar het was het waard,heb nog wel wat pijn maar hele goed medicijnen gekregen van me huisarts,nog een paar dagen/weekjes en dan ben ik echt overal vanaf,dat kan er na al die jare nog wel bij,...
Meteen wil ik ook langs deze weg Tandarts *censuur* heel hartelijk danken voor zijn inzet en zeer goede hulp en geduld.......Dank je wel lieve tandarts *censuur*........vd week komt er een grote bos bloemen aan....of liever een doosje chocolade hihi grapje......
Verder wens ik iedereen op deze forum heel heel veel sterkte met alles wat nog komen gaat.ik heb er lang voor moeten vechten maar het is me gelukt.

BEDANKT IEDEREEN.
Liefs flame. :smt006

Bericht aangepast door beheerder: svp geen namen noemen in berichten: dit mag alleen via de pb
Nickname

Ik ken je wel niet en zie hier veel onebatwoorde berichten, maar bij deze hoop ik dat je na deze lange tijd nog steeds erg tevereden bent
di, 12/12/2006 - 15:41 Permalink