Nou ik mag donderdag dus terug naar de tandarts om de losgeraakte vulling (zie mijn andere bericht hierover) te laten vervangen. Op de foto zag de TA nog wat aantasting onder de vulling en ook onder de vulling van een andere tand (een tand waar een zenuwbehandeling onder zit) Hij gaat dus iets van 2 of drie gaatjes boren.
Hoe zal dit verdoofd worden? Ik heb een keer vreselijk pijnlijke verdoving gehad achterin mn mond (ook boven), de tranen sprongen me in mn ogen, sindsdien ben ik panisch voor die verdovingen.
Kan ik mijn TA vragen om de tanden apart te verdoven ipv mn hele kaak plat te leggen?
Hoe zal dit verdoofd worden? Ik heb een keer vreselijk pijnlijke verdoving gehad achterin mn mond (ook boven), de tranen sprongen me in mn ogen, sindsdien ben ik panisch voor die verdovingen.
Kan ik mijn TA vragen om de tanden apart te verdoven ipv mn hele kaak plat te leggen?
Geheel vlekkeloos en pijnvrij zouden we wel willen 8) maar iets moeten we er wel voor over nog om de rest niet te voelen. Mischien helpt deze gedachte om even de moed te verzamelen voor die momenten van injecteren
sterkte ermee
Geloof me, de tandarts zal echt alleen maar dat verdoven wat nodig is.