bangbang verstandskies

Author:
bianc_bianc
Posted:
wo, 12/13/2006 - 19:18
ik moet aankomende dinsdag naar de kaakchirurg om mijn verstands kies (misschien) te laten trekken maar ik ben zo ontzettend bang. heb al eens eerdre 2 kiezen laten trekken en heb daar hele slechte ervaringen mee gehad. ook ben ik panisch voor spuiten. nu heb ik oxazepam gekregen van de dokter om een beetje rustig te worden voor die tijd.
kan iemand mij vertellen wat ze precies gaan doen en doen ze het echt niet met ee roesje. ik weet niet eens of ik nog meer verstandskiezen heb de tandarts heeft nog nooit foto's willen maken. ik ben echt het vertrouwen kwijt in tandartsen. helpt het ook als ik mijn mp3 speler aanzet als ze bezig zijn zodat ik dat akelige geluid niet hoef te horen???
groetjes
Cobi

Ik weet niet of je je mp3 speler aan mag zetten..maar als het mag dat zou ik het wel doen, altijd lekker dan die afleiding.
Maar ik heb ze dus ook alle 4 laten trekken door een kaakchirurg, en ik kreeg goede verdovingen en heb écht helemaal niets gevoeld.
Hij zei nog ( beide keren) ' ze zijn eruit voordat je het weet!' En dat waren ze dus ook :D
Je zult zien dat het achteraf meegevallen is :wink:
wo, 12/13/2006 - 19:28 Permalink
Cobi

Bij mij deden ze het trouwens niet met een roesje, maar ik weet niet of je dat kan krijgen als je erom vraagt? Als je het echt wilt dan.
wo, 12/13/2006 - 19:28 Permalink
bianc_bianc

ik moet aankomende dinsdag naar de kaakchirurg om mijn verstands kies (misschien) te laten trekken maar ik ben zo ontzettend bang. heb al eens eerdre 2 kiezen laten trekken en heb daar hele slechte ervaringen mee gehad. ook ben ik panisch voor spuiten. nu heb ik oxazepam gekregen van de dokter om een beetje rustig te worden voor die tijd.
kan iemand mij vertellen wat ze precies gaan doen en doen ze het echt niet met ee roesje. ik weet niet eens of ik nog meer verstandskiezen heb de tandarts heeft nog nooit foto's willen maken. ik ben echt het vertrouwen kwijt in tandartsen. helpt het ook als ik mijn mp3 speler aanzet als ze bezig zijn zodat ik dat akelige geluid niet hoef te horen???
groetjes

Kun je me vertellen wat ze precies doen dan.....
do, 12/14/2006 - 17:46 Permalink