Kerkrade of Rotterdam

Author:
Van
Posted:
ma, 07/28/2003 - 19:54
Ik moet volgende week naar Kerkrade maar zit te twijfelen tussen Kerkrade of Rotterdam, Ik woon kant van Breda op het gaat mij niet om het bedrag ik moet het toch zelf betalen maar wie is beter ook in angsthazen. Ik ben niet bang van de tandarts zelf ga al jaren met mijn eigen kinderen maar de pijn en de narcose hoe lang ga je onder narcose [bij mij moet alles eruit] Wie geeft mij antwoord.
janny1970

Wie er beter is dat kan alleen jij zeggen als je bij beiden bent geweest, ik zelf heb gekozen voor Rotterdam na dat ik in Kerkrade ook een gesprek heb gehad komt ook omdat er al meer famillie leden van mij bij Schuite zijn geweest en allen zeer goede ervaring met hun hadden.

Mijn buurvrouw is pas naar Kerkrade geweest heeft ook alles laten verwijderen ze is lang onder "narcose" geweest en kan nu nog niet normaal eten de reden dat zij daar is geweest was alleen dat ze daar niet alles zelf hoefde te betalen, haar gebit is niet in orde en ze moet erg vaak naar de tandarts om splinter te laten verwijderen omdat ze gaan ontsteken.

Ik zou zeggen ga naar allebei en beslis dan pas.
Ik hoop dat je hier iets mee kunt.

Succes en groetjes Janny

[ Dit Bericht is bewerkt door: janny1970 op 2003-07-29 11:14 ]
di, 07/29/2003 - 11:13 Permalink
me9569

Ikzelf ben 2 weken geleden naar Kerkrade gegaan. Erg vriendelijke mensen, zakelijk en betrokken zeg maar. 2 verstandskiezen moesten er uit en 1 andere kies. Ik was al 18 jaar niet geweest en dit was voor mij de enige mogelijkheid (vond ik zelf dan) om nog iets van mijn gebit te maken. De narcose werkt erg snel, binnen 10 seconden ben je weg. Na 1,5 uur werd ik wakker en was het allemaal gedaan. Nergens last van gehad. Enige nadeeltje was dat deze tandarts niet hecht. Ik heb 14 uur stevig nabloeden gehad. Daarom moest is ´s nachts toch nog naar de kaakchirurg in het AMC om de boel te laten hechten. Maar ook dat viel 100% mee dus gewoon doen!

Op 2003-07-28 19:54, schreef Van:
Ik moet volgende week naar Kerkrade maar zit te twijfelen tussen Kerkrade of Rotterdam, Ik woon kant van Breda op het gaat mij niet om het bedrag ik moet het toch zelf betalen maar wie is beter ook in angsthazen. Ik ben niet bang van de tandarts zelf ga al jaren met mijn eigen kinderen maar de pijn en de narcose hoe lang ga je onder narcose [bij mij moet alles eruit] Wie geeft mij antwoord.
wo, 07/30/2003 - 22:49 Permalink
flame

nou heb je een volledige narcose gehad in kerkrade? heb gehoord dat je daar alleen lachgas toegedient krijgt....? dus alleen al om daarom zou ik zelf naar Rotterdam zijn geweest,maar werd geholpen door het ziekenhuis,ken jij ook naartoe neem ik aan,toch? of ben je niet verzekerd??

succes

Ikzelf ben 2 weken geleden naar Kerkrade gegaan. Erg vriendelijke mensen, zakelijk en betrokken zeg maar. 2 verstandskiezen moesten er uit en 1 andere kies. Ik was al 18 jaar niet geweest en dit was voor mij de enige mogelijkheid (vond ik zelf dan) om nog iets van mijn gebit te maken. De narcose werkt erg snel, binnen 10 seconden ben je weg. Na 1,5 uur werd ik wakker en was het allemaal gedaan. Nergens last van gehad. Enige nadeeltje was dat deze tandarts niet hecht. Ik heb 14 uur stevig nabloeden gehad. Daarom moest is ´s nachts toch nog naar de kaakchirurg in het AMC om de boel te laten hechten. Maar ook dat viel 100% mee dus gewoon doen!

Op 2003-07-28 19:54, schreef Van:
wo, 12/13/2006 - 21:59 Permalink
scaredycat

Niet om vervelend te doen, maar deze topic s ook al een half jaar oud,
dus ik denk niet dat de TS nog gaat reageren.

Misschien dat (nieuwe?) Moderator Lieneke dit topic maar gewoon op slot moet zetten?
vr, 12/15/2006 - 01:43 Permalink