hallo iedereen!!!
Via deze weg wil ik iedereen hier op dit forum alvast hele fijne feestdagen en een gelukkig en gezond en zeker een stralend 2007 wensen.
En dat iedereen qua tanden en kiezen en angst of wat dan ook het aankomende jaar stukje bij beetje voor zichzelf trots gaan zijn op wat iedereen zelf presteerd of wat je hier voor anderen kunt betekenen. dat het maar een goed jaar gaat worden voor iedereen.
liefs saskia27
Via deze weg wil ik iedereen hier op dit forum alvast hele fijne feestdagen en een gelukkig en gezond en zeker een stralend 2007 wensen.
En dat iedereen qua tanden en kiezen en angst of wat dan ook het aankomende jaar stukje bij beetje voor zichzelf trots gaan zijn op wat iedereen zelf presteerd of wat je hier voor anderen kunt betekenen. dat het maar een goed jaar gaat worden voor iedereen.
liefs saskia27
ook hele fijne feestdagen van hier toegewenst aan iedereen.
maar ik moet eerst nog naar de kaakchirurg en wel donderdag om een afgebroken zenuwvrije kies te laten verwijderen maar dat kan je dus lezen onder mijn berichtje als iemand weet of dit wel te doen is en wat er allemaal bij komt kijken graag even melden
groetjes :cry:
Dat meen je niet Pet?