misschien een rare vraag hoor maar hoe kan je weten of je een wkb nodig hebt?
doet je kies dan ontzettend pijn als je er op drukt? en als je op je tandvlees drukt?
ik vraag dit omdat ik ontzettend bang ben voor de tandarts en ik hoor altijd van die spookverhalen over dat het ontzettend pijn doet als je een wkb ondergaat
ik zit helemaal in de stress momenteel omdat ik een gaatje heb en ik ben bang dat ik een wkb moet (misschien beetje voorbarig maar goed.. dat komt door de angst)
ik kan tikken en drukken op mijn kies en voel niks ook als ik op mijn tandvlees druk voel ik niks ook met poetsen niet
ook heb ik geen dikke wang ofzo... ik poets en flos er dagelijks heel goed
maar omdat ik er de hele dag aan denk 'voel' ik mijn kies wel maar het doet totaal geen pijn
ik zit er ook de hele tijd met mijn tong aan... en heb ondertussen spierpijn in mijn tong lijkt wel omdat ik zo bang ben dat ik er elke keer aan moet voelen... :cry:
sorry voor de (misschien) domme vraag hoor.. maar ben echt een stresskip wat zoiets betreft :smt003
doet je kies dan ontzettend pijn als je er op drukt? en als je op je tandvlees drukt?
ik vraag dit omdat ik ontzettend bang ben voor de tandarts en ik hoor altijd van die spookverhalen over dat het ontzettend pijn doet als je een wkb ondergaat
ik zit helemaal in de stress momenteel omdat ik een gaatje heb en ik ben bang dat ik een wkb moet (misschien beetje voorbarig maar goed.. dat komt door de angst)
ik kan tikken en drukken op mijn kies en voel niks ook als ik op mijn tandvlees druk voel ik niks ook met poetsen niet
ook heb ik geen dikke wang ofzo... ik poets en flos er dagelijks heel goed
maar omdat ik er de hele dag aan denk 'voel' ik mijn kies wel maar het doet totaal geen pijn
ik zit er ook de hele tijd met mijn tong aan... en heb ondertussen spierpijn in mijn tong lijkt wel omdat ik zo bang ben dat ik er elke keer aan moet voelen... :cry:
sorry voor de (misschien) domme vraag hoor.. maar ben echt een stresskip wat zoiets betreft :smt003
Je grootste probleem is als er een pitje van iets in het gaatje vast komt te zitten, wat je er met flossen niet in een keer uit krijgt. Dat drukt tussen de kiezen en dat kan zeer doen.
Je mag best stressen, maar dit is dinsdag zo opgelost.
Tip: vraag even aan de assistente of ze je belt als er iemand niet op komt dagen. Er zijn zat mensen die de eerste week hun afspraken nog niet in hun nieuwe agenda hebben staan en de tandarts dus vergeten.
Dan kun jij in hun plek. Het duurt maximaal een kwartiertje.
volgens mij ben jij wel een relaxte tandarts :D
ik heb het voordeel dat mijn tandarts bij mij op de hoek zit.. dus kan als het ware zo langswippen :smt003
(nadeel is wel dat ik er elke dag langs loop als ik naar mijn werk ga zodat ik er ook elke dag aan denk haha )
ik heb trouwens wel een beetje een raar gevoel in mijn kaak.. net onder mijn oor.. kan dat van het knarsen zijn( ik knars niet superveel alleen in mijn slaap en af en toe overdag) ? of van dat ik zoveel met me tong langs dat gaatje ga?