.. maar daar ben ik weer..
maar ik schrok me kapot gister!! :o
ik was even mijn gebit aan het nakijken met een spiegeltje en ik kwam tot de schrikbarende ontdekking dat er een kies van mij zwart aan het worden is!!! :smt103
het zit tussen 2 kiezen in en op mijn kies loopt het een beetje door.. de kleur is een beetje zwart grijzig..
weet iemand wat dit kan zijn??
owja.. ik heb er geen last van.. doet geen pijn ofzo
(sorry voor de misschien weer domme vraag hoor maar nu schijt ik hem helemaal... :cry: )
maar ik schrok me kapot gister!! :o
ik was even mijn gebit aan het nakijken met een spiegeltje en ik kwam tot de schrikbarende ontdekking dat er een kies van mij zwart aan het worden is!!! :smt103
het zit tussen 2 kiezen in en op mijn kies loopt het een beetje door.. de kleur is een beetje zwart grijzig..
weet iemand wat dit kan zijn??
owja.. ik heb er geen last van.. doet geen pijn ofzo
(sorry voor de misschien weer domme vraag hoor maar nu schijt ik hem helemaal... :cry: )
wat kan het zijn?
Bij twijfel: laat een tandarts er naar kijken na de feestdagen!
Groeten,
Rick :smt006
heb net nog even goed gekeken en het is niet pikzwart ofzo.. alleen een beetje grijzig tussen mijn 2 kiezen in
ik poets, ik flos en stoker elke dag.. :smt001
kan dit aanslag zijn van koffie of roken? wat dat drink ik wel veel en rook een pakje per dag..
ben zowiezo van plan om gelijk de tandarts te bellen maar dat kon helaas niet eerder dan 2 januari ivm vakantie
ik heb wel ontstoken tandvlees maar dat is volgens mij zo goed als weg
gegaan door al dat stokeren
Zoals je het beschrijft kan het van alles zijn...
Dit is niet zomaar te beantwoorden via het forum.
Je moet het kunnen zien om te beoordelen wat het is!
Ik zou me niet al te veel zorgen maken (je lijkt het gebit goed te onderhouden en laat regelmatig je gebit controleren).
Maar laat er binnenkort naar kijken door je tandarts.
Groeten, Rick :wink: