net terug

Author:
Anne Panne
Posted:
wo, 01/03/2007 - 15:57
ik kom net terug van de tandarts en ik heb me dus helemaal voor NIKS zo druk lopen maken!!!

die zwarte vlek die ik tussen mijn tanden had was geen gaatje maar zou eventueel een beginnend gaatje kunnen zijn dus dat moeten we even afwachten

en waarvan ik en de mondhygieniste dachten dat het een gaatje was was geen gaatje :smt003 maar een ontblootte tandhals waar ik te hard heb gepoetst en het tandvlees een beetje weg is gegaan
de mondhygieniste had er wel een haakje in gedaan maar misschien was dat wel een diepe groef ofzo (want die heb ik nogal)
ook die zwarte plekjes op mijn kiezen heeft hij niks over gezegt en heeft er in geblazen met zo'n blazertje en deed geen pijn

kortom: dus mezelf helemaal voor NIKS zo druk gemaakt en voor niks een paar dagen zowat niet kunnen eten haha :smt003

kreeg alleen wel het advies om niet te hard met een tandenborstel te gaan rossen :smt001

owja.. mijn ontstoken tandvlees zag er ook goed uit alleen achterin nog niet maar daar kom ik nooit zo goed bij
Anne Panne

Op het laatst lach je altijd het best.

Voortaan relaxen maar?
Bang zijn houdt zo op, nietwaar?

haha daar heb je gelijk in en ik heb gelukkig ook een hele relaxde tandarts..
hij ging ook blazen op die ontblootte tandhals.. en dat deed wel even pijn :o maar ik weet nu wat het is
maar kan je met zo'n tandhals ook de pijn IN je kies voelen?

nou ben er iig weer voor een half jaar af
nu alleen 1 februari naar de mondhygieniste maar dat vind ik niet erg :smt003
wo, 01/03/2007 - 16:02 Permalink
Newtan

Dat kan je ook in je kies voelen. Dus niet op je kies blazen :smt003
Serieus: er zitten een paar hele kleine zenuwuiteinden door de wortel heen. Het duur even voordat die aan de buitenlucht gewend zijn. Meestal voel je daar niks van.
Met je nagel er overheen gaan, houdt de plek wel gevoeliger, is de ervaring. Dus lekker eten en poetsen. Niet krabben. Laat dat maar aan de MH over.
wo, 01/03/2007 - 16:10 Permalink
Anne Panne

haha oke ik ga me best doen :smt003
wat zitten tanden en kiezen toch raar in elkaar he haha

thx voor de tips en de antwoorden op die rare vragen van me :smt003

ik ben er voorlopig weer even vanaf
wo, 01/03/2007 - 16:16 Permalink