Hallo,ik heb last van een te diepe pocket achter mijn laatste kies rechtsonder.Deze is nu 2 keer schoongemaakt en al minder diep geworden.Alleen de kies blijft gevoelig.nIk poets met sensodyne en gebruik ook het spoelmiddel hiervan.Verder smeer ik voor het slapen gaan wat tandpasta op de kies.Nu is de ergste pijn inmiddels wel over,maar kies blijft gevoelig met warm en koud en als je erop bijt.Verder is het zo dat linksonder het zelfde probleem aanwezig is volgens mijn tandarts,maar hij doet er nog niks aan,omdat ik er nog geen last van heb en omdat ik anders aan twee kanten een gevoelige kies heb.Nu is het zo dat rechtsonder voel ik mijn gezicht tintelen en kloppen.Kloppen is een groot woord,maar net of het van onder naar boven loopt.Dit is niet constant maar zo af en toe en kort.Dat was al een poosje zo,denk een week of 4,maar nu heb ik dat gevoel in heel mijn gezicht.Verder is het net of het helemaal opzwelt of een drukkend gevoel.Het is niet pijnlijk maar gewoon een vaag en raar gevoel.Nu was mijn vraag wat dit kan zijn en wat betreft die kies rechtsonder.Hoe lang kan het duren voor je daar vanaf ben?
Alvast bedankt,Marcel
Alvast bedankt,Marcel
Ik ben een beetje bang dat het een wortelpuntontsteking aan het worden is. Laat de tandarts van de week even kijken. En koop goede pijnstillers.
vreemd gevoel
vreemd gevoel
sterkte