Tandartsen, wat denken jullie over bleken?

Author:
Mike_2004
Posted:
wo, 01/10/2007 - 15:49
Beste mensen,

Ik ben vandaag bij de tandarts geweest en vroeg hem wat hij vond van het bleken van de tanden. Hij kwam toen met het volgende verhaal.

- Hij vertelde mij dat het ruwe tanden kon veroorzaken. Daarnaast vertelde hij mij dat de tanden warm/koud gevoelig zouden kunnen worden, en dan voor langere duur ipv de vaker aangegeven korte duur...

- Ook meldde hij mij dat ipv de op veel sites aangegeven duur, voordat men opnieuw zou moeten bleken, van 2 a 3 jaar wel eens tegen kon vallen. Zo erg zelfs dat dit al het geval zou kunnen zijn na 3 maanden.

- Tenslotte zei hij dat er tijdens het uitbrengen van een nieuwe "versie" van een bepaald product, werd verwezen naar het niet aanwezig zijn van bepaalde minpunten van de vorige versie. Waarbij hij zich afvroeg welke dat dan waren, aangezien deze gedurende de tijd dat het vorige product nog up to date was er helemaal nergens werd gerept over minpunten.

Nu ben ik benieuwd wat de mening is van andere tandartsen die hier op het forum zitten.
Denken jullie hier net zo over of hebben jullie een andere kijk op het bleken?

Alvast bedankt.

Mvg,
Mike
Newtan

Ja, we gaan het verhaal niet steeds opnieuw vertellen.

Nu al 226 resultaten na het zoeken.

Bij ons werkt bleken meestal goed.
do, 01/11/2007 - 18:35 Permalink
betty82

het is tegenwoordig heel moeilijk om een goede esthetische tandarts te vinden. Waar ik erg veel bezwaar tegen heb, is dat veel tandartsen een soort nuchtere typisch Hollandse kijk op tanden hebben.
"dat valt wel mee"
"het moet geen obsessie worden" (wordt al gezegd bij minste of geringste)...
Ik word er doodmoe van. Ik heb nu een goede tandarts gelukkig., maar ik hield na heel lang tijd slotjes twee spleten over en "men vond dat wel meevallen"... Ik vind dat zo typisch nederlands... Het is mijn gebit!
Dit wilde ik wel even kwijt, dit is zon typische mentaliteit...
zo, 03/11/2007 - 17:44 Permalink