Author: globetrotter Posted: vr, 12/08/2006 - 14:37 verwijderen Echelon Hoi Globetrotter, Ik heb je een privé-mailtje gestuurd i.v.m. je vraag omdat ik niet zeker wist of ik namen en adressen van tandartsen op het forum mocht vermelden. Ikzelf woon in Merksem en ik ben ook heel bang voor de tandarts. Ik hoop dat je er iets aan hebt en stuur me gerust een mailtje moest je nog vragen hebben. Groetjes .... :smt006 Stuur privébericht Login of registreer om te reageren di, 12/12/2006 - 00:14 Permalink chrissy Hoi, Ik ben ook een angst(patiëntje) en ben van Antwerpen. In België kennen ze dat zo niet, maar denk dat er toch veel mensen bang zijn. Dus je mag het altijd privé sturen. Dank je. PS Moet misschien (na een WKB) ofwel terug een endo ofwel de kies laten trekken. De tandarts wil het aan de kaakchirurg overlaten, omdat er een grote vulling in zit. Mijn vraag is : kan een tandarts dat niet zelf? Stuur privébericht Login of registreer om te reageren za, 01/13/2007 - 20:43 Permalink 1213 weergaves
Echelon Hoi Globetrotter, Ik heb je een privé-mailtje gestuurd i.v.m. je vraag omdat ik niet zeker wist of ik namen en adressen van tandartsen op het forum mocht vermelden. Ikzelf woon in Merksem en ik ben ook heel bang voor de tandarts. Ik hoop dat je er iets aan hebt en stuur me gerust een mailtje moest je nog vragen hebben. Groetjes .... :smt006 Stuur privébericht Login of registreer om te reageren di, 12/12/2006 - 00:14 Permalink
chrissy Hoi, Ik ben ook een angst(patiëntje) en ben van Antwerpen. In België kennen ze dat zo niet, maar denk dat er toch veel mensen bang zijn. Dus je mag het altijd privé sturen. Dank je. PS Moet misschien (na een WKB) ofwel terug een endo ofwel de kies laten trekken. De tandarts wil het aan de kaakchirurg overlaten, omdat er een grote vulling in zit. Mijn vraag is : kan een tandarts dat niet zelf? Stuur privébericht Login of registreer om te reageren za, 01/13/2007 - 20:43 Permalink
Ik heb je een privé-mailtje gestuurd i.v.m. je vraag omdat ik niet zeker wist of ik namen en adressen van tandartsen op het forum mocht vermelden.
Ikzelf woon in Merksem en ik ben ook heel bang voor de tandarts.
Ik hoop dat je er iets aan hebt en stuur me gerust een mailtje moest je nog vragen hebben.
Groetjes .... :smt006
Ik ben ook een angst(patiëntje) en ben van Antwerpen.
In België kennen ze dat zo niet, maar denk dat er toch veel mensen bang zijn.
Dus je mag het altijd privé sturen.
Dank je.
PS Moet misschien (na een WKB) ofwel terug een endo ofwel de kies laten trekken.
De tandarts wil het aan de kaakchirurg overlaten, omdat er een grote vulling in zit.
Mijn vraag is : kan een tandarts dat niet zelf?