Vorig jaar heb ik een WKB gehad op mn kies, omdat die bleef ontsteken.
Hij vertelde me dat ik zsm een kroon moest hebben aangezien die nu dood is en die dan snel afbreekt.
Heb ik een afspraak gemaakt voor 19 Februari.
Zit ik toen straks te eten breekt die kies dus af :-?
Heb er geen pijn omdat mn zenuwen ook dood zijn , alleen hij is voor 50% afgebroken.
Dus weet niet of die nog gemaakt kan worden, want wil echt niet dat die eruit gaat!
Aangezien ik dan best wel een groot gat krijg..:(
Maandag maar ff bellen of ik zsm kan langskomen...
Denken jullie dat ie gemaakt kan worden of niet? En of ik daar nog een kroon op kan krijgen ?
Want 50% van die kies is gewoon weg nu..
Hij vertelde me dat ik zsm een kroon moest hebben aangezien die nu dood is en die dan snel afbreekt.
Heb ik een afspraak gemaakt voor 19 Februari.
Zit ik toen straks te eten breekt die kies dus af :-?
Heb er geen pijn omdat mn zenuwen ook dood zijn , alleen hij is voor 50% afgebroken.
Dus weet niet of die nog gemaakt kan worden, want wil echt niet dat die eruit gaat!
Aangezien ik dan best wel een groot gat krijg..:(
Maandag maar ff bellen of ik zsm kan langskomen...
Denken jullie dat ie gemaakt kan worden of niet? En of ik daar nog een kroon op kan krijgen ?
Want 50% van die kies is gewoon weg nu..
Met vriendelijke groet,
Paul.
Tot aan mn tandvlees, dus daarom was ik een beetje bang want dadelijk moet die er toch nog uit :(.
Bij mij is ooit een hoektand voor het grootste deel afgebroken, ook tot het tandvlees, en die is weer geheel opgebouwd met composietmateriaal. Wist ook niet dat dat kon! Het duurde even voor het af was (gebeurt stukje bij beetje, wel in één afspraak) maar het zag er best goed uit. Er moest wel eerst een wortelkanaalbehandeling plaatsvinden om een stift te plaatsen maar vaak schijnt dat niet eens nodig te zijn. Dus geen paniek, de tandarts kan vaak meer dan je denkt.
Het mooiste is een kroon (ook duurzamer). Die komt er nu op. Kon echter niet meteen vanwege tandvleesontsteking.