Hallo mede-bezoekers,
Ik heb een vraag, waar ik hier misschien antwoord op kan krijgen:
Ik heb vrij lange voortanden ( 't konijn-effect zullen we maar zeggen). Nu zie ik wel eens op televisie dat op bv. Extreme Make Over ze daar complete gebitten transformeren in een "super"-lach. :smt003
Dat is voor mij wat overdreven, maar ik ben wel benieuwd of mijn voortanden wat minder opvallend zouden kunnen worden gemaakt (bv. slijpen ofzo....? :-? ) Op foto's enz. heb ik nog al moeite met lachen, omdat ik weet dat anders mijn "ivoor" het meest opvallendste is. :roll:
Als dit wel het geval is, hoor ik er graag meer over!
Met vriendelijke groet,
Albert.
Ik heb een vraag, waar ik hier misschien antwoord op kan krijgen:
Ik heb vrij lange voortanden ( 't konijn-effect zullen we maar zeggen). Nu zie ik wel eens op televisie dat op bv. Extreme Make Over ze daar complete gebitten transformeren in een "super"-lach. :smt003
Dat is voor mij wat overdreven, maar ik ben wel benieuwd of mijn voortanden wat minder opvallend zouden kunnen worden gemaakt (bv. slijpen ofzo....? :-? ) Op foto's enz. heb ik nog al moeite met lachen, omdat ik weet dat anders mijn "ivoor" het meest opvallendste is. :roll:
Als dit wel het geval is, hoor ik er graag meer over!
Met vriendelijke groet,
Albert.
Nog mensen die hier meer info over kunnen geven?
Alvast vriendelijk bedankt,
Albert
ik denk dat ie bedoelt dat als je een stuk van je tand af laat slijpen, je waarschijnlijk meer last van warm-koud krijgt. dan liever lange voortanden lijkt me :)