Ik heb vorige week het begin van een wortel kanaalbehandeling gehad, morgen wordt het afgemaakt, maar ik ervaar iets vreemds, niet echt pijn, maar ik voel die kies constant, hij is constant aan wezig [zeurderig] Kent iemand dit???
Alvast bedankt voor de moeite.
petra
Alvast bedankt voor de moeite.
petra
het kan zijn dat die niet goed geboord is?
En het onder je vulling zit te woekeren??
1 foto en ze weten het al :smt002
Ik praat nu wel uit ervaring :smt006
Morgen moeten de kanalen opgevuld worden, maar liefst pas als het duidelijk is dat er geen ontsteking meer zit.
bedankt voor jullie antwoorden.
Geen enge verhalen vertellen hè naderhand
want ik moet nog.... :smt002
Nou dat heb ik ook, zonder verdoving geen boor bij mij.
Anders zie ik het plafond eerder dan de witter met kwast. :smt003
Doen hoor jou niet laten overkomen wat mij overkwam.
Ik ging met pijn en zag niks dan alleen een mooie vulling
en een witte kies..het zat binnen in te woekeren.
:smt001
Ik laat jullie weten wat de eind uitslag was :smt001
Nou zodra Famed onze naam heeft gezuiverd en dat hebben
ze beloofd te doen zo snel mogelijk, anders ga ik echt naar
een andere tandarts in Waalre..zekerste weten.
En laat dat Famed gelijk ook weten. :smt001
In het algemeen geven van ideetjes hoe iemand zich moet opstellen bij zijn tandarts is goed, Maar iemand adviseren dwingend om onderdelen van behandelingen vragen die jezelf hebt meegemaakt is geen goed plan. De tandarts bepaalt in grote lijnen de behandeling, dat is vrij eenduidig. Je kan een specifieke situatie dus ook niet naar anderen vertalen zonder het hele verhaal te kennen. Dus beperk je advies tot de kern.
tis maar een suggestie.
Ook de draad kapen voor je eigen verhaal wordt niet altijd door de topic starter gewaardeerd. Het is een openbaar forum en de regels zijn redelijke eenduidig. Het is behoudens de off-topic hoek dus geen chatbox.
vandaag dus terug geweest bij de tandarts,er deed zich meteen een probleem voor, 1wortel was zo krom dat hij niet helemaal opgevuld kon worden.
Nu moet er binnen 6 weken geen pijn meer zijn, anders moet ik naar de kaakchirurg voor weer een apex, heeft iemand dit al eens meegemaakt en hoe is het afgelopen?
alvast bedankt.